וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-כפ"ס: גיא לוזון מתכנן זעזוע

19.1.2007 / 16:50

למאמן נמאס מיכולת חניכיו לאחרונה. סרסור עשוי לרדת לספסל. אפילו סופו מתנדנד. הקבוצה של אוחנה לא ניצחה 6 משחקים רצופים

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, מתכנן זעזועים בהרכב קבוצתו לאור היכולת של שחקניו במחזורים האחרונים. שחקנים בקבוצה העידו כי לוזון לא נראה שבע רצון ולכן הזעזוע מקובל.

לפי אימון הערב, נראה כי החלוץ רוביל סרסור, שמאז המחזור השני כבש שער אחד בלבד, צפוי לרדת לספסל. גם פטריק סופו, שכבש שער אחד העונה (במחזור השמיני), לא בטוח בהרכב. לאור העובדה שעומר גולן לא יפתח במשחק (צהובים), הרי שמדובר בצעד חריג של המאמן. נראה כי אחד מהשניים, דני פרדה הצעיר, שבישל את שער הניצחון בדרבי לפני שבועיים, או אסי משיח, יפתח בהרכב.

שחקנים בקבוצה אמרו הערב: "הקבוצה לא פוגעת במחזורים האחרונים. שחקנים מגיעים לאימונים ומשקיעים, אבל לא יכול להיות שנכבוש שער אחד בשלושה מחזורים. יחד עם זאת, מכבי פ"ת הוכיחה בעבר שהיא יודעת לצאת ממשברים". שחקן אחר חידד את דברי חבריו לקבוצה: "מקומו של אף שחקן לא בטוח בהרכב. גיא דואג לקבוצה עד עמקי נשמתו. אם צריך לזעזע את הקבוצה, הוא לא ימנע מלבצע מהפכה גדולה. אין כאן שמות, רק הטובים ישחקו".

שחקן הקבוצה, אנדרה קלדיירה, יעזוב את הקבוצה בתום עונת המשחקים ויחזור למולדתו, ברזיל. הקשר הבהיר להנהלת הקבוצה כי הוא אינו מעוניין להמשיך לשחק בישראל, יחד עם זאת הוא מכבד את החוזה שיש לו עד תום עונת המשחקים הנוכחית.

גורמים במועדון סיפרו השבוע כי הברזילאי כבר החל לחפש קבוצה לעונה הבאה. קלדיירה אישר את הפרטים ואמר לוואלה! ספורט: "החלטתי שבתום העונה אני עוזב את מכבי פתח תקווה. כרגע אני מחפש קבוצה בברזיל, אבל עדיין אין שום דבר על הפרק. יש לי חוזה עד תום העונה ואני מתכוון לכבד אותו עד תום".

לקראת משחק הבית מול הפועל כפר סבא (מוצ"ש, 18:30), אמר הקשר: "אנחנו חייבים לנצח את הפועל כפר סבא, במיוחד כי מדובר במשחק ביתי. הם קבוצה טובה וזה לא יהיה משחק קל בכלל. יחד עם זאת, אנחנו נעבוד קשה, ננצח אותם, ואחרי המשחק נוכל ללכת לים בכדי להירגע".

סבסטיאן רוזנטל, שקיבל אזרחות, לא ייכלל בסגל לקראת המשחק הקרוב. החלוץ היהודי מצ'ילה עורך אימונים כפולים במטרה לחזור לכושר משחק בתוך שבועיים. הבלם מרסיו ג'ובאניני ימשיך להיעדר בשל פציעה. החלוץ עומר גולן ייעדר בגלל ספיגת כרטיסים צהובים.

קשר לבסקי סופיה, דמיטרי טלצ'יסקי, לא קיבל שחרור מקבוצתו וסיכוייו להיבחן בקבוצה קלושים. קשר נבחרת טוגו ותון השוויצרית, יואו ג'וניור סאני, יגיע בשבוע הבא למבחנים בקבוצה, אך הסיכויים להחתמתו אינם גבוהים.

ההנהלה תחלק לתושבי שכונת כפר גנים 2,500 הזמנות זוגיות.

בכפ"ס לא מבזבזים זמן

עונת הכדורגל נמצאת עדיין בשלבים מוקדמים יחסית, אבל הדבר לא מנע מהנהלת הפועל כפר סבא לקבוע מחנה אימונים לעונה הבאה. מחנה האימונים ייערך בהולנד, סמוך לעיר ארנהיים, והקבוצה תשחק נגד מספר קבוצות מהליגה ההולנדית.

כפי שפורסם אתמול (רביעי) בוואלה! ספורט, הפועל קריית שמונה מעונינת באבי אבינו. הקשר עדיין לא קיבל שחרור מהמנכ"ל, גבי קצרה, אבל הוא מעוניין לעזוב.

ההנהלה הגיעה לסיכום עם סוכנו של החלוץ מבנין, ראזאק אומוטויוסי, בנוגע לתנאי רכישתו. עדיין לא ברור האם הוא יושאל לקבוצה בארץ. הנטייה כרגע היא לאפשר לשחקן לסיים את העונה בקבוצתו המולדובית.

בשבוע הבא צפויה ההנהלה להאריך את החוזים של גיז'רמו ישראלביץ' (שלוש שנים) ולירון זרקו (עונה אחת). לקבוצה הוצע לפני כשבועיים שוער ממוצא הונגרי, אך הם סירבו להצעה להחתים שוער זר. החלוץ עדן בן בסט הוזכר כמועמד אך לא נראה שיגיע לקבוצה. עדיין אין התקדמות בנוגע לשחרורם של תום אלמדון או אלירן דנין.

הבלם אלון חלפון והחלוץ אורן ניסים חולים, אך נראה כי ייכללו בסגל לקראת המשחק. חלפון אף אמור לפתוח בהרכב. המאמן, אלי אוחנה, אמר לקראת המשחק: "אחרי תקופה ארוכה שבה לא ניצחנו, אני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות. מכבי פתח תקווה קבוצה טובה, אבל נצטרך להתעלות על עצמנו ולנצח".

הרכב משוער: אוהד לויטה; עופר טלקר, אלון חלפון (לירון זרקו), דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully