וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של סאביולה

18.1.2007 / 16:22

החלוץ המסופסל פורח לפתע, ברצלונה כבר רוצה להחתים אותו על חוזה חדש, גם יובנטוס בתמונה. בטיס החתימה קשר ארגנטינאי

עד לפני שבוע בלבד חאבייר סביולה היה השחקן הכי לא רצוי בסגל של ברצלונה. אבל בשלושת המשחקים האחרונים התפוצץ "הארנבון" עם שישה שערים, כולל שלושער במשחק הגומלין של בארסה בגביע המלך מול אלאבס (2:3). בעקבות הרנסנס הפתאומי של הארגנטינאי מיהרו הבוקר (חמישי) ראשי אלופת אירופה להציע לו הארכת חוזה. חוזהו הנוכחי של סאביולה מסתיים בתום העונה הנוכחית. בינתיים דיווחים באיטליה טוענים שהחלוץ נמצא בדרך לאיטליה. הדיווחים מסתמכים בין היתר על הכרזתו של חורחה ד'אלסנדרו, חברו של סאביולה עוד מימיהם בנבחרת הצעירה של ארגנטינה, לפיה סאביולה ישחק ככל הנראה ביובנטוס בעונה הבאה.

בטיס מתחמשת

חאבייר אירורטה, מאמנה של בטיס עד לפני חודש, סיפר היום על הגורמים שהביאו אותו לעזוב את המועדון. המאמן הבאסקי תלה את האשמה במצב הקבוצה, שעדיין ממוקמת מתחת לקו האדום, בהנהלת המועדון שהתערבה בהחלטותיו המקצועיות, והדגיש שהוא לא היה מסוכסך עם איש משחקניו.

בינתיים ממשיך מחליפו של אירורטה, לואיס פרננדז, לחזק את סגל הקבוצה, והיום חתם בבטיס הקשר הארגנטינאי הצעיר חואן פאבלו קאפה. קאפה (22), שזכה באליפות ארגנטינה במדי בוקה ג'וניורס ב-2003 ושיחק בעונה האחרונה בארסנאל, חתם על חוזה לחמש שנים. עוד לפני שתתפנה למאבקי ההישרדות בלה ליגה, תתארח הערב בטיס בסנטיאגו ברנביאו אצל ריאל מדריד, במשחק הגומלין (0:0 במשחק הראשון) בשמינית גמר גביע המלך.

* התקשורת הספרדית מדווחת כי קשר ריאל מדריד, אמרסון, עשוי לחזור בקיץ לקבוצתו הקודמת, יובנטוס. הברזילאי, שעזב את הגברת הזקנה בסיום העונה שעברה וחתם על חוזה עד שנת 2009 בריאל, לא הסתגל לחיים בספרד, ורמז בכמה ראיונות על רצונו לחזור לטורינו: "שיחקתי רק שנתיים ביובנטוס, אבל הרגשתי היטב את האהדה של הקהל, ואת הכבוד שלהם אליי כשחקן וכאדם". על פי העיתון "אס", יובה כבר הגישה לריאל הצעה בסך 3.5 מיליון יורו עבור השחקן.

* אספניול תנסה להחתים את איבן דה לה פניה על הארכת חוזה בימים הקרובים. גם סנטאנדר מעוניינת בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully