וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני משתדל לגרד כסף מפה ושם"

18.1.2007 / 13:18

דודי סלע, אלוף ישראל בטניס, מספר על קשייו הכלכליים: "מזל שעליתי באוסטרליה מהמוקדמות, אחרת הייתי מפסיד כסף על הטיסות"

דודי סלע מאוכזב. יום אחרי ההפסד למראט סאפין באליפות אוסטרליה, הטניסאי הישראלי הבכיר עדיין מתוסכל מהגשם הבוגדני, שעצר לו את המומנטום ומנע ממנו לגבור על המדורג 26 בעולם.

"אחרי המשחק סאפין הודה בפניי שאם לא היה גשם הייתי מנצח", אמר סלע, "לא רציתי שהמשחק ייעצר. אמרתי לעצמי בראש שאם זה ייפסק עכשיו, הסיפור מבחינתי יהיה גמור. התקררתי, נתפס לי שריר ברגל, הוא נתן שני סרבים גדולים, ווהבנתי שהמומנטום נאבד".

"אני רוצה להתקדם במעלה הדירוג העולמי", אמר סלע, "בין המקומות 40 ל-200 בעולם אין הרבה הבדלים. יום לפני זה שיחקתי מול סרישצ'פאן, ושיחקתי אפילו יותר טוב. אני בכושר טוב, גם במוקדמות היו לי משחקים טובים".

לסלע, שדורג בעבר 3 בעולם בנוער וזכה לא מזמן באליפות ישראל, יש הרבה בעיות כלכליות, שמונעות ממנו, לדבריו, להתקדם. "אני לא עושה את הדברים כמו שהמקצוענים עושים", אמר סלע, "אין לי הרבה כסף, אני נוסע לבד, בלי מאמן, אני כל הזמן רק דואג לקטע הכלכלי. הטיסות, למשל, עולות הרבה כסף. רק להגיע לאוסטרליה עלה לי 3,000 דולר, כך שאם הייתי מפסיד במוקדמות הייתי במינוס".

"ישבתי עם מנכ"ל איגוד הטניס, ואמרו לי שאין להם איך לעזור. זה מצב לא נעים, אבל אני משתדל לגרד כסף מפה ושם. זה ככה כבר חמש שנים", סיכם סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully