וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר בשירות טל בן חיים

18.1.2007 / 13:21

באנגליה מצאו את הסיבה להצלחתו של הבלם הישראלי: מפגשי חשיבה חיובית אצל הקוסם. אלרדייס: "צ'לסי חייבת להעלות את ההצעה"

ה"גארדיאן" הבריטי פרסם היום (חמישי) כתבה העוסקת בטל בן חיים, וזוקפת את הצלחתו המטאורית של הבלם הישראלי לקשריו עם אורי גלר. בכתבה מצוטט גורדון מקווין, מגן העבר של נבחרת סקוטלנד ומנצ'סטר יונייטד, שלא חוסך מחמאות מבן חיים: "אתה אף פעם לא רואה אותו עושה משהו ראוותני, או מבצע מהלך אקרובטי כדי לרצות את הקהל, ועם זאת הוא מגן מגוון ויעיל ביותר, והוא מספיק אינטליגנטי על מנת להכיר במגבלותיו". מקווין אף ציין שמעבר של בן חיים לצ'לסי יכול לתת לאלופה האנגלית פוש רציני בדרך לתואר נוסף, וטען שמעבר שכזה יפגע אנושות בסיכוייה של בולטון לשחק באירופה בעונה הבאה.

החלק המעניין באמת בכתבה הוא הקטע העוסק ביחסיו של בן חיים עם הקוסם הישראלי אורי גלר. על פי השחקן, גלר מסייע לו לשנות את דפוסי החשיבה: "אורי עוזר לי המון. הוא שכנע אותי להאמין בעצמי, וגם תרם רבות למשחק שלי, גם כאן בבולטון וגם בישראל".

גלר עצמו מאוד גאה בפציינט המצליח שלו: "טיפולי החשיבה החיובית שלנו נוחלים הצלחה עצומה, וטל משתמש בכוח המחשבה שלו על מנת להביא את הגוף שלו לשיאים חדשים של אתלטיות".

המלחמה הפסיכולוגית של אלרדייס

מנג'ר בולטון סם אלרדייס טוען שלא נסתם הגולל על עסקת העברתו של בן חיים לצ'לסי, בתנאי שהלונדונים ישפרו את ההצעה שלהם. "הוא שחקן מצוין", אמר אלרדייס, "הוא יהיה הרבה יותר טוב לצ'לסי מאשר מה שמוריניו חושב עכשיו. אבל זה לא יקרה עד שהם יעמדו בתנאים שלנו. הם יכולים לחכות עד הקיץ ולקבל אותו בחינם, השאלה היא כמה הם צריכים אותו. הוא יוכל לשחק בליגת האלופות באותה איכות שבה הוא משחק בפרמיירליג".

אלרדייס הודה שהוא כבר החל בחיפושים אחרי בלם אחר, אבל כל עוד הוא לא מקבל את הכסף על בן חיים, אין לו תקציב למהלך. "אם לא תגיע הצעה אטרקטיבית בימים הקרובים, לא יישאר לנו זמן למצוא לו תחליף, ואז טל ייאלץ להישאר אצלנו עד סוף העונה", אמר אלרדייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully