וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - בית"ר: הברזילאים לא בסגל

אסף שקד ורומן רוזנבלט

19.1.2007 / 16:57

השחרור הבינלאומי של שוונק לא הגיע עד הצהריים והוא יערוך את הבכורה שלו בשבוע הבא. טוטו עדיין לא בכושר משחק מתאים

לאחר מספר ימים לחוצים שעברו אתמול על בית"ר ירושלים, חזרה אתמול (חמישי) הקבוצה לאימונים שגרתיים עם שקט יחסי, לפחות עד למשחק ביום שבת מול מכבי הרצליה. צמד הברזילאים, רושל "טוטו" וקלאבר "שוונק", ערכו אימון מלא עם הקבוצה ואף הציגו יכולת טובה מאוד, אך שניהם לא יהיו בסגל הקבוצה למשחק ביום שבת. שיחרורו הבינלאומי של שוונק לא הגיע עד צהרי יום שישי ואילו טוטו עדיין לא בכושר משחק מלא.

מזרחי יפתח בהרכב די זהה לזה שפתח במשחקים האחרונים, אך כבר במשחק הבא הוא צפוי לשנות את המערך ולשלב לפחות את אחד מהברזילאים בהרכב. מי שעשויים להיפגע בעקבות כך הם שלושת החלוצים - עמית בן שושן, טוטו תמוז וז'ואנו פינטו, שכנראה יירדו לספסל בהמשך. ההערכה היא כי מזרחי יעבור לשחק במערך של חמישה קשרים שיבנו מארבעת הקשרים הקיימים בנוסף לרוש, שישחק בעמדה התקפית יותר, ואילו בחוד יפתח חלוץ בודד. בכל מקרה, במשחק הקרוב ימשיך מזרחי לעלות במערך של ארבעה קשרים ושני חלוצים, ככל הנראה טוטו תמוז ועמית בן שושן.

תמוז, שעדיין נאבק במשרד הפנים וממתין לקבלת אזרחות, הגיש בקשה לבג"צ לזירוז הטיפול בעניינו.

דרק בואטנג יפתח בהרכב בית"ר ירושלים, למרות שהיה חשש שהוא מושעה. הקשר הגנאי היה אמור, כביכול, להיעדר מהמשחק בשבת בגלל עונש השעיה של 5 כרטיסים צהובים, אבל יפתח בסופו של דבר בהרכב ויחמיץ את המשחק בשבוע הבא מול מ.ס אשדוד. בנוסף לבואטנג ישחקו בקישור מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסביץ' וגל אלברמן.

מי שייעדר מהמשחק בוודאות הוא הבלם שמעון גרשון, שסובל מפציעה וצפוי להחמיץ לראשונה העונה משחק ליגה במדי בית"ר. מי שיתפוס את מקומו יהיה אריק בנאדו, שחוזר בעצמו מפציעה שהשביתה אותו במחזור הקודם. עומרי אפק חזר לאימונים מלאים ביומיים האחרונים וצפוי להיכלל בסגל של יוסי מזרחי. ברק יצחקי לעומתו עדיין לא כשיר ויעדר שוב מהמשחק.

הרכב צפוי: איציק קורנפיין, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, יואב זיו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסביץ', עמית בן שושן, טוטו תמוז

הפרימיירה של אליאב?

מכבי הרצליה ממשיכה להתחמש. אתמול (חמישי) סיכמה הנהלת הקבוצה עם הקשר הצרפתי יאניק קאמינן, ששיחק במשחק גביע הטוטו נגד מכבי ת"א והרשים.

מדובר בקשר בן 24.5 אשר מוצאו מחוף השנהב. הוא גדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, וברזומה שלו יש ארבע הופעות בפרמייר ליג במדי טוטנהאם, וכן תקופות בלה מאן ושטרסבורג. להרצליה הוא הגיע משאפהאוזן השוויצרית.

ביום רביעי, שעות ספורות לאחר ששוחרר מהכח רמת גן, סיכם ארז אליאב בקבוצה מהשרון. הסיכום הוא עד לתום העונה הנוכחית, עם אופציה לעונה נוספת. היום ערך אליאב את אימון הבכורה שלו בקבוצה.

דובר הקבוצה, בני בקלו, אמר: "זהו צעד ראשון לחיזוק הקבוצה לפי החלטתו של המאמן, תוך תיאום מלא עם יו"ר הקבוצה אריאל שיימן בתחום הכספי. עד סיום מועד ההעברות צפוי חיזוק נוסף".

יתכן שהקבוצה תתחזק בשחקן ישראלי נוסף, כשעדן בן בסט הוא אחד המועמדים העיקריים, ובנוסף נמצא על הכוונת גם חלוץ זר, לאחר שחרורו של איבון ארייטה. בהרצליה בחנו את האופציה של צירוף מרטין פראדיסו, אבל לאחר שדוד צפה בשחקן במדי מכבי נתניה בגביע הטוטו, הוא החליט לרדת מהשחקן.

בנוסף לארז אליאב וינקי קאמינן הצרפתי, צירפה הרצליה גם את דייוי בידוק שהתאמן בשורותיה בשבועות האחרונים וצורף כדי לעבות את סגל הקבוצה. שחרורו הבינלאומי טרם הגיע, והוא לא יהיה בסגל לשבת. בהרצליה סיכמו כבר עם עדן בן בסט, אותו רצו עוד בתחילת העונה, ובשבוע הבא הוא צפוי לעבור לקבוצה, כאשר יקבל את השחרור הרשמי ממכבי חיפה. בכך התחזקה מכבי הרצליה בתוך שבוע ימים מאז ההפסד הדרמטי להכח רמת גן בבית, בלא פחות משלושה שחקנים ועוד היד נטויה, שכן פרדי דוד צפוי לצרף גם חלוץ זר לקבוצה.

איתן עזריה, עדיין פצוע, ומי שצפוי להחליפו בהרכב בעמדת המגן הימני הוא הרכש הטרי, ארז אליאב. שאול סמדג'ה צפוי לחזור לעמדת השוער.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה (יוסי שקל); ארז אליאב (חי בן לולו), חיים מלכה, יה יה פטי, אייל טרטצקי; מהראן ראדי, דיהו דייויס, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; שלומי טולדו, פפי קימוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully