וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זועבי, סולימאן ו-וייס שוחררו ממעצר

לי בוץ

18.1.2007 / 12:17

השלושה יישארו במעצר בית בחמשת הימים הקרובים. זועבי: "יש אנשים שרוצים להכפיש את השם שלי". נוריאל ואושרי לוי עדיין עצורים

מאמן מכבי כפר קנא הישאם זועבי, קצין הרכב של אבשלום נוריאל אמין סולימאן ובעל תחנת הטוטו בכפ"ס, אורי וייס, שוחררו הבוקר (חמישי) למעצר בית של חמישה ימים. מעצרם של השלושה הוארך ביום שלישי האחרון עד היום, והשופטת אישרה כי החקירה נגדם יכולה להימשך כשהם מצויים במעצר בית.

כזכור, בשעה חמש לפנות בוקר ביום שלישי האחרון עוכבו לחקירה 11 שחקנים ועסקנים החשודים בין היתר בעבירות של הטיית משחקים, הימורים בלתי חוקיים, עבירות מס וחוזים כפולים. שמונה מבין ה-11 הובאו בפני שופטת להארכת מעצר, כשרק שוער בני סכנין מאיר כהן שוחרר כבר שלשום למעצר בית.

בית המשפט המחוזי בת"א קיבל הבוקר את הערר שהגישו עורכי דינו של עמי אזולאי והוא צפוי להשתחרר למעצר בית היום בשעה 15:00. בינתיים אושרי לוי ואבשלום נוריאל עדיין עצורים ויובאו בפני שופט ביום שני הקרוב, כשתאופיק סולימאן ישהה במעצר עד יום ראשון. עורכת הדין של אושרי לוי, קרן שטיינפלד, העידה בעניינו של השוער ובעניין החוזים שלו במהלך השנים האחרונות.

לאחר שיחרורו אמר הישאם זועבי לגלי צה"ל: "החוויה בכלא הייתה לא נעימה, אני חושב שהייתי צריך להיות בבית כבר מהיום הראשון. ניר סוחר הוא חבר אישי וטוב שלי, ששיחקתי איתו בצפרירים חולון. הוא מעולם לא דיבר איתי ולא חשב לדבר איתי על דברים כמו מכירת משחקים. לא היה ולא נברא. תמיד הייתי שחקן הגון ואני מאמן מצליח, וכנראה שנוח למישהו להכפיש את השם שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully