וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסל שוב מזגזג לראשון

שגיא ניר

18.1.2007 / 10:43

אחרי שהעבירה את ליגת העל ליום שני, הבינה המנהלת שהמהלך לא אפשרי מבחינה לוגיסטית. המשחקים כולם בימי ראשון, התשלום עליכם

יש לכם תכניות ליום ראשון? אז אולי כדאי שתבטלו אותן, לפחות אם בא לכם על משחק כדורסל בליגת העל. פחות משבוע אחרי ההחלטה על הזזת משחקי המחזור ליום שני, צפויה מנהלת הליגה לקבל מחר (שישי) החלטה נגדית על החזרת המשחקים ליום ראשון.

"יש מצב שנחזיר את המשחקים ליום ראשון כי חלק מהאולמות תפוסים בגלל משחקי נוער ונשים", אמר יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל. "רצינו לעשות ניסיון לעבור ליום שני במטרה לברוח מהכדורגל, אבל אם לא נעשה את זה השנה נמצא פתרונות לשנה הבאה. אני לא פוסל שתהיה החלטה נוספת על מעבר ליום שני כבר בעונה הזו. אני מניח שבשנה הבאה הכדורסל יהיה ביום נפרד מהכדורגל".

במנהלת הליגה, שאת ההחלטה על העברת המשחקים ליום שני קיבלה ללא התייעצות עם יושבי הראש של הקבוצות, העבירה אליהם השבוע מכתב בו הם נשאלו לגבי אפשרות החזרת המשחקים ליום ראשון, מהלך שזוכה לתמיכתם מסיבות לוגיסטיות של ימי אימונים באולמות השונים ומשחקי ליגות הנשים והנוער המשוחקים ביום שני.

אז מה מתוכנן כרגע? ביום ראשון הקרוב ישוחק משחק ליגה אחד שישודר בספורט 5, כשהנותרים ישוחקו וישודרו ביום שני בערוץ בתשלום בהתאם להחלטה מהשבוע שעבר. במידה ומחזור הכדורסל יוחזר ליום ראשון, ישוחקו כל משחקי המחזור באותו יום, כאשר משחק אחד ישודר בספורט 5 והשאר בערוץ בתשלום של צ'רלטון. במקביל, ייתכן כי מחזור המשחקים יוזז מדי פעם ליום שני.

על הפגיעה התדמיתית הקשה במנהלת הליגה ובכדורסל בכלל בגלל השינויים התכופים, אמר קופל: "יכול להיות שזה לא נראה טוב, אבל אני מחויב לספונסרים שלי ולאלו שמעבירים כספים. הם מקור החמצן של הקבוצות, גם אם אולי זה לא נראה הכי טוב בעולם".

מחר תתקיים ישיבה של דירקטוריון מנהלת ליגת העל בה יוחלט על מועדי המשחקים, וכן על הצעתו של קופל לביטול הסיבוב השלישי והגדלת מספר הזרים לארבעה במקום שלושה על המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully