וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו שבצ'נקו תוקף את מוריניו

18.1.2007 / 9:33

לא ישירות, אלא באמצעות קלאדזה: "המנג'ר צריך להאשים את עצמו בדעיכה". לוקאס ניל בחר בווסטהאם, האלופה תקבל 50 מיליון ליש"ט

לז'וזה מוריניו יש עשרות אלפי חזיתות שהוא נלחם בהן. אחת המרכזיות היא זו שמול אנדריי שבצ'נקו, החלוץ האוקראיני המתוסכל. והרי לא רק אנחנו המצאנו את שיטת המקורבים, באנגליה מתמחים בה כבר מזמן. אז "מקורב" לאנדריי שבצ'נקו, או יותר נכון - באמצעות קאחה קלאדזה, הגאורגיאני ששיחק עימו במילאן. קלאדזה אמר ל"מירור" כי למוריניו אסור להאשים את החלוץ בפלופ שנוצר עם הרכישה של החלוץ ב-30 מיליון ליש"ט.

"נראה לי שלא שבצ'נקו הוא הבעיה, אלא מוריניו. זה מאוד מוזר. כל מי שמגיע לצ'לסי משחק גרוע ויורד לספסל. קשה לו להבין למה קנו אותו בכל כך הרבה כסף ועכשיו הוא לא מקבל את ההזדמנות", אמר קלאדזה.

בינתיים מצב רוחו של מוריניו ממשיך להיות סוער בעקבות נפילת עסקת טל בן חיים. מוריניו רצה שבן חיים ישחק בשבת מול ליברפול, ואי הגעתו משאירה אותו בלי אופציות. צ'לסי לוטשת עיניים למגן לה קורוניה, חורחה אנדראדה.

לוקאס ניל בחר בווסטהאם

מגנה האוסטרלי של בלקבורן לוקאס ניל, קיבל את הצעתה של ווסטהאם, והוא יצטרף לפטישים לשנתיים וחצי הקרובות. ניל כבר היה בדרך לליברפול, אבל הקבוצה הנואשת של אלן קרבישלי, שנמצאת עדיין מתחת לקו האדום, החליטה לפתוח את הארנק והציעה למגן "הצעה שהוא לא יכול היה לסרב לה". רפא בניטז, לעומת זאת, שכבר הבטיח לאוהדים ש"העסקת של ניל סגורה", יישאר שוב מאוכזב.

כמו כן, ווסטהאם צירפה את כאלום דאבנפורט, בלמה בן ה-24 של טוטנהאם.

עוד בחלון ההעברות:

* דיווחים מספרים שכרגע פורטסמות' היא המובילה במרדף אחר מגינה של ארסנל, לאורן. אגב, מאמן הקבוצה הארי רדנאפ הוסיף כי עזיבתו של קאנו לא תדיר שינה מעיניו.

* מנצ'סטר יונייטד כשלה בניסיונה לרכוש את גארת' בייל הצעיר מסאות'המפטון תמורת 8 מיליון ליש"ט, כיוון שהקבוצה דרשה עבור ילד הפלא הוולשי 12 מיליון.

מאמן הקבוצה אלכס פרגוסון אישר את עסקת ההשאלה של ג'יוזפה רוסי לפארמה עד לתום העונה. פארמה נאבקת על ההישארות בסרייה A.

ימבה כסף בפרמיירליג

אלופת הפרמיירליג בעונה הבאה תקבל סכום של 50 מיליון ליש"ט, כך נקבע בהסכם החדש שחתמה הנהלת הליגה עם הטלוויזיה.

מנכ"ל הפרמיירליג ריצ'ארד סקאדמור התגאה בעסקה החדשה שהשיגה הליגה, בסכום כולל של 625 מיליון ליש"ט, שבזכותה גם הקבוצות במקומות האחרונים יקבלו 30 מיליון ליש"ט (שזה יותר ממה שהאלופה קיבלה בשנים האחרונות). "הסכומים האלה מעלים אותנו לרמה אחרת", אמר סקאדמור.

* וולבס מליגת המשנה באנגליה הודיעה כי היא דחתה הצעת רכישה מקבוצת אנשי עסקים בראשותו של גרהאם סונס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully