וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמינגהאם הדהימה עם חמישייה בניוקאסל

18.1.2007 / 0:11

עוד ערב קלאסי בגביע האנגלי: הקבוצה מהצ'מפיונשיפ השפילה את ניוקאסל עם 1:5, צמד למונטלה ב-3:4 של פולהאם על לסטר

איך אנחנו אוהבים כדורגל, במיוחד אנגלי, ובמיוחד במיוחד מהגביע האנגלי. ערב סוער התרחש הערב במשחקי הגומלין בסיבוב השלישי בגביע האנגלי, כש-17 שערים (!) נכבשו בשלושה משחקים.

פולהאם פתחה את החגיגה עם ניצחון נפלא 3:4 על לסטר מהליגה השנייה, עם צמד של הרכש מרומא וינצ'נזו מונטלה (51 ו-60), שהשווה ל-3:3 אחרי שלסטר הובילה 1:3 משערים של פריאט (13), מקאולי (45) ו-ווסולובסקי (47). ויין רותלג' כבש את שער הניצחון לפולהאם בדקה ה-90. פולהאם תפגוש בסיבוב הבא את לסטר סיטי.

הלאה. ברמינגהאם, גם כן מהצ'מפיונשיפ, הדהימה את ניוקאסל בסט. ג'יימס פארק כשהביסה אותה 1:5. כן כן, מה ששמעתם. מקשפרי (5) וסולאנו (עצמי, 45) העלו את האורחים ליתרון לפני המחצית, לפני שמילנר (56) צימק ל-1:2. אבל אז אנגוטי (58), לארסון (83) וקמפבל (89) הוסיפו שלישייה מדהימה, והשלימו תבוסה מדהימה. ברמינגהאם תפגוש את רדינג, אבל מה קורה לניוקאסל?

הלאה. טוטנהאם הביסה 0:4 את קארדיף בלי הרבה בעיות. לנון (27), רובי קין (30) ומלבראנק (41) הורידו את התרנגולים ליתרון 0:3 עוד לפני המחצית, וג'רמיין דפו הוסיף את הרביעי תשע דקות לפני הסיום. איזה לילה.

אכזבה ללה גוון בבכורה

פול לה גוון סיים הערב את משחק הבכורה שלו כמאמן פאריס סן ז'רמן בתיקו 0:0 מאכזב מול טולוז. במשחק מהמחזור ה-16, שנדחה בגלל הרצח של אוהד פ.ס.ז' אחרי המשחק מול הפועל ת"א, הגיעו חניכיו החדשים של לה גוון למצבים רבים מול שוער טולוז, אבל ההחמצות המרובות השאירו אותם רחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully