וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה הודחה מהגביע, רומא בחצי הגמר

18.1.2007 / 0:30

גביע המלך: 2:4 לחטאפה בוולנסיה בשמינית. לה קורוניה וסביליה ממשיכות. באיטליה: שער של פיזארו בדקה ה-85 העלה את הרומאים

הערב (רביעי) קיבלנו מנה גדושה של משחקים בגביעים של ליגות אירופה, לרבות באיטליה ובספרד. גולת הכותרת היא הדחתה של ולנסיה בשלב שמינית הגמר, אחרי ההפסד הביתי המביך 4:2 לחטאפה. הפתעה נוספת בגביע המלך בספרד שולחת את ויאריאל החוצה ואת ויאדוליד מהליגה השנייה לרבע הגמר. דודו אוואט ולה קורוניה עברו גם הם. סביליה וסראגוסה העפילו גם הן, ואוסאסונה הדיחה את אתלטיקו מדריד. כל אלו הצטרפו לבארסה, שניצחה אמש (שלישי) 2:3 את אלאבס משלושער של חאבייר סביולה, שהבקיע צמד ב-0:2 במשחק הראשון.

באיטליה הייתה פארמה קרובה להפתיע את רומא ולתפוס במקומה את אחד המקומות בחצי גמר הגביע האיטלקי, אולם שער בדקה ה-85 של דויד פיזארו השווה את התוצאה ל-2:2, ומנע הארכה. במשחק הראשון זכתה רומא בניצחון 1:2 באולימפיקו. סמפדוריה השלימה ניצחון כפול על קייבו עם 1:2, ותשחק גם היא בחצי הגמר.

ולנסיה - חטאפה 4:2 (5:3 בסיכום שני המשחקים)

דויד וייה העלה את הוולנסיאנים ליתרון בדקה ה-28, והצ'ה נראו בדרכם לרבע, רק שאז הגיע המבול של חטאפה. איגנאסיו נאצ'ו (32) השווה, דניאל גונזאלס גויזה (47) הפך, ופרנסיסקו חאבייר קאסקיירו (61) ודניאל גונזאלס גויזה (67) רק זרו מלח על הפצעים וסידרו השפלה ביתית במסטאייה. אלביול צימק בדקה ה-77, אבל אף אחד בעיר לא יתנחם מכך.

סביליה - ראיו וייקאנו 1:3 (1:3 בסיכום)

משחק חם התקיים בסביליה. אלחאנדרו פאבלו אלפארו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-17, אבל השוויון של מאורו גרסיה שש דקות מאוחר יותר קבע 1:1, שמשמעותו היא קטלית ענקים מצידה של הקבוצה הקטנה של העיר מדריד. רק בדקה ה-70 הצליח פרדי קאנוטה המצוין לשבור את הסטטוס קוו, וארבע דקות לסיום השלים אלפארו צמד וקבע את תוצאת המשחק.

לה קורוניה - מאיורקה 1:1 (2:3 בסיכום)

בושקו יאנקוביץ' הבקיע למאיורקה בדקה ה-23, אבל שוויון של סרחיו גונזאלס בדקה ה-66 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים הבטיחה שדפור לא הולכת לשום מקום, ונראה את אוואט ברבע גמר גביע המלך.

ויאריאל - ויאדוליד 1:0 (3:1 בסיכום)

הצוללת הצהובה הגיעה למדריגל עם הפסד 2:1 בכיס, כך שהיא ידעה שיש לה הרבה עבודה לעשות. העבודה הזו הפכה קשה יותר כאשר הקבוצה מהליגה השנייה עלתה ל-0:1 מפנדל של חאבייר בראחה בדקה ה-26. כשקאני הורחק ממש לפני הירידה להפסקה המקומיים כבר ויתרו, וההרחקה של צ'מה מוויאדוליד לא שינתה דבר.

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 0:2 (1:3 בסיכום)

שני שערים מהירים של פרנסיסקו פוניאל, בדקות 16 ו-26 (בפנדל) מנעו מאתלטי את הסיכוי היחידי שלה העונה לתואר.

סראגוסה - מלאגה 1:0 (1:3 בסיכום)

סראגוסה באה רגועה למשחק הביתי מול הקבוצה מהליגה השנייה בזכות ה-0:3 שהשיגה בחוץ במשחק הראשון, כך ששער הניצחון של ברטיסלאב ריסטיק בדקה ה-13 לא כאב יתר על המידה.

פארמה - רומא 2:2 (4:3 בסיכום שני המשחקים)

זלאטאן מוסלימוביץ' העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-11, בתוצאה שהייתה מספיקה להעפיל לשלב הבא, בזכות שער החוץ מהמשחק הראשון. השוויון של דניאלה דה רוסי בדקה ה-30 טרף את הקלפים, אבל היתרון חזר לפארמה בזכות השני של מוסלימוביץ', שתי דקות למחצית. ואז, כאמור, בדיוק כשנראה היה שאנחנו הולכים להארכה, הגיע פיזארו והעלה את קבוצתו לחצי.

קייבו - סמפדוריה 2:1 (5:2 בסיכום שני המשחקים)

אמיליאנו בונאצולי העלה את סמפ ליתרון בדקה ה-42 בשער שקבע שאם קייבו רוצה לראות את חצי הגמר במקום אחר מלבד בטלוויזיה, עליה להבקיע ארבעה שערים. השוויון הזמני של מיקלה מרסוליני בדקה ה-44 לא שינה הרבה, וה-1:2 של ג'נארו דלבקיו 5 דקות לסיום רק הפך את העובדה הידועה למוגמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully