וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וובר רוצה לבוא קטן ולצאת גדול

גיל קדרון

17.1.2007 / 18:58

דטרויט הציגה את סי-ווב, אבל מספר 84 החדש מצטנע: "אני רק בורג במערכת". שאק חוזר בקרוב, האם הנטס רוצים להעביר את קיד?

כריס וובר חתם באופן רשמי בדטרויט פיסטונס, והתיישב במסיבת עיתונאים לצדם של הג'נרל מנג'ר ג'ו דומארס והמאמן פליפ סונדרס, כשכולם מחויכים, מרוצים ומאושרים.

"אני מתרגש להיות בבית בדטרויט, אבל יותר מכך אני מתרגש להיות חלק מהקבוצה הזו", אמר וובר במסיבת העיתונאים. "הקבוצה הזו הייתה גדולה גם לפני שהגעתי, אז אני לא מגיע לכאן בגישה שאני עושה לקבוצה הזו שירות גדול. אני רק חלק מהמכונה".

וובר, שוויתר בביי אאוט שלו מפילדלפיה על 4 מיליון מה-42 שנותרו לו בחוזה עד סוף עונת 2007/08, ירוויח 650 אלף, המינימום לשחקן ותיקים בליגה (בהתחשב בעובדה שהעונה כבר הגיעה לאמצע הדרך). סי-ווב, שיעטה על גופו את הגופייה מספר 84, אמור לתפוס את תפקיד הסנטר הפותח, והשמועות מדברות על כך שדומארס ינסה למצוא בית חדש לאחד או שניים משלושת הגבוהים הבאים - נאזי מוחמד, אנטוניו מקדייס ודייל דייויס.

"אני לא מסוג השחקנים שמרוצים לשבת על הספסל", אמר נאזי מוחמד. "באתי לכאן כדי לשחק, ואם אני לא בתוכניות אז אבקש להיות במקום אחר". דיווחים בתקשורת האמריקאית טוענים כי מוחמד עשוי לעבור למינסוטה בעבור מארקו יאריץ', שיחזק את הספסל הדליל של סונדרס בקו האחורי.

המאזן של הפיסטונס עומד על 15:21, מה שמעמיד אותם במקום השני בבית המרכז ובמזרח כולו, משחק וחצי מאחורי קליבלנד. לדעתו של דומארס, לוובר יכולה להיות אותה השפעה שהייתה לראשיד וואלאס, שהגיע בטרייד באמצע העונה ב-2004 וסייע לבוכנות לזכות באליפות. "אני באמת מאמין שהוא יכול להכניס לנו מרץ ולהוסיף את אותו דבר שראשיד הוסיף לנו לפני כמה שנים", אמר. "אני מקווה שהתוצאה תהיה זהה. ראשיד הביא את מה שהיינו צריכים, ואני מקווה שוובר יביא את מה שחסר לנו עכשיו. אנחנו לא צריכים ילד מעופף שינסה לקלוע 20 למשחק".

וובר גדל בדטרויט וכיכב בתיכונים בעיר, ואחר כך במכללת מישיגן, שם היה החלק הזוהר של הפאב פייב, שהגיעו פעמיים ברציפות לגמר ה-NCAA.

שאקיל יחזור בקרוב

שאקיל אוניל יחזור בקרוב לשחק במדי המיאמי היט, אבל הוא לא יעשה זאת לפני שברכו המנותחת תהיה באלף אחוז, כהגדרתו.

הדיזל כבר עבר היום (רביעי) אימון שלם של 5 על 5, לראשונה מאז נותח ב-19 בנובמבר. הקאמבק שלו עשוי להתרחש בחמישי מול אינדיאנה, שתהיה ללא מייק דאנליבי, טרוי מרפי, אייק דיוגו וקית' מקלאוד, שעברו לקבוצה מגולדן סטייט בטרייד.

"נראה איך ארגיש בבוקר, ולפי זה נקבל החלטה", אמר אוניל, שהחמיץ 33 מ-37 משחקים העונה, וזו אחת הסיבות שהאלופים מדשדשים במאזן מביך של 20:17. עכשיו שהענק יחזור, ההיט צפויים להתחיל לטפס בדירוג.

"הוא עבר אימון מלא, רץ, ועשה את מה שכולם עשו", אמר המאמן הזמני רון רות'שטיין. "זו הפעם הראשונה שהוא מתאמן כך, והכל עבר היטב. הוא עדיין לא במאת אחוזים, אבל זה מעודד".

קיד עובר דירה?

* בתקשורת האמריקאית הובא בימים האחרונים ציטוט של ג'נרל מנג'ר (בעילום שם) שסיפר שבבואו לבחון אפשרות לקבל את וינס קרטר בטרייד, הוא נשאל אם הוא מעוניין בג'ייסון קיד. כשנשאל ה-GM של הנטס אד סטפנסקי אם הידיעות נכונות, הוא סירב להגיב. רוצה לומר: לא הכחיש. כזכור, קיד מתחיל כרגע הליך גירושין מלוכלך במיוחד עם אשתו ג'ומאנה, ובקבוצה מודאגים שתהיה לכך השפעה שלילית בחדר ההלבשה.

* רשארד לואיס החל להתאמן השבוע, לראשונה מאז עבר ניתוח לטיפול בגיד יד ימין, אבל בינתיים הוא מכדרר וזורק רק ביד שמאל. "הרופאים רוצים שהיד תמשיך להחלים לפני שאשתמש בה", אמר לואיס. "אין לי מושג מתי אחזור". השמועות מסיאטל מספרות על קאמבק ממש לפני או אחרי פגרת האולסטאר, באמצע פברואר.

* טרייסי מקגריידי מתח את גבו בהפסד 109:96 לדאלאס, ויצא לכמה דקות במהלך הרבע הרביעי. הוא קלע 21 ברבע הראשון ו-45 בסך הכל. לא ברור אם הוא יחמיץ את המשחקים הבאים.

* הפורוורד-סנטר של פיניקס קורט תומאס ייעדר בין 4 ל-6 שבועות בעקבות פציעה במרפק. הסאנס ייאלצו להסתדר בלי ה-5.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים שנותן תומאס מהספסל, מה שאומר שאמארה סטודמאייר ישחק יותר דקות מהרגיל.

* כרמלו אנתוני, שיחזור לשחק בדנבר ב-20 בינואר אחרי שיסיים השעיה בת 15 משחקים, נבחר לשחקן השנה בנבחרת האמריקאית, שכזכור זכתה רק במדליית הארד באליפות העולם ביפן. ממוצע הנקודות שלו בטורניר היה 19.9, כולל שיא של 35 מול איטליה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully