וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "אני שוקל את עתידי כמאמן"

לי בוץ ויואב ויכסלפיש

17.1.2007 / 18:48

אלון חזן זועם על הרחקתו משלושה משחקים בגלל שקרא לקוון "פחדן". דירסאו הורחק משני משחקים בלבד על האגרוף למגרלשווילי

קשר מכבי חיפה, חאבייר דירסאו, הורחק היום (רביעי) משני משחקים בעקבות חילופי המהלומות בינו לבין חברו לקבוצה, חיים מגרלשווילי, במהלך משחק הליגה מול הפועל ת"א.

דירסאו, שהורשע בעבירת התנהגות בלתי ספורטיבית, הגיע לדיון בליווי מתורגמן והודה בעובדות שיוחסו לו. הקשר טען כי התנהגותו נבעה מעצבנות על רקע בעיות אישיות בבית וכי במהלך כל הקריירה שלו הן בארץ והן בחו"ל הוא אף פעם לא הועמד לדין.

עוד טען דירסאו כי הוא מתחרט על המקרה ואף התנצל בפני מגרלשווילי כבר לאחר המקרה, כמו גם בפני חבריו לקבוצה ובפני האוהדים. לסיכום ציין השחקן כי הוא נקנס על ידי מכבי חיפה ב-25,000 שקלים וספג כרטיס אדום בגינו נעדר ממשחקה של קבוצתו במסגרת גביע הטוטו היום מול הפועל פ"ת (2:2).

גם מאמן מ.ס. אשדוד, אלון חזן, התייצב היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. חזן הורחק משלושה משחקים ונקנס ב-6,000 שקלים בפועל ו-10,000 שקלים על תנאי, זאת מאחר וקרא לקוון עוזי בסון 'פחדן' במשחק בין קבוצתו להפועל כפ"ס בשבת האחרונה (2:2).

חזן היה נסער: "כרגע עוברות לי הרבה מחשבות בראש, ואני שוקל את עתידי כמאמן. אם על רימון הלם נותנים עונש קל, ועל מילה עונש כבד אז יכול להיות שאני אעדיף לא לסכן את הבריאות שלי ולאחל בהצליחה למי שמנהל את הכדורגל פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully