וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה חוששים מאוהדי אשדוד

רומן רוזנבלט

18.1.2007 / 11:21

בסיבוב הראשון שברו אוהדי נתניה את שמשות האוטובוס של האוהדים האשדודים. המשטרה טוענת שאלו מכינים נקמה. אופיר חיים ייעדר

מכבי נתניה חנכה אתמול (רביעי), ביחד עם הבעלים דניאל יאמר, פרוייקט במגרש באחת משכונות המצוקה בנתניה. לאחר מכן קיימה הקבוצה אימון ממנו נעדר רק אופיר חיים, הפצוע בכף רגלו. אחרי האימון יצאו השחקנים למסעדה.

בנתניה התקבל מידע מאגף המודיעין של המשטרה לפיו אוהדי מ.ס. אשדוד ינסו להפר את הסדר במשחק בין הקבוצות ביום שבת, זאת לאור הארועים במשחק הקודם, בו שברו אוהדי נתניה את שמשות האוטובוס שהסיע את אוהדי אשדוד. לוואלה! ספורט נודע כי זו אחת הסיבות למיעוט הכרטיסים שנרכשו על ידי אוהדי הקבוצה למשחק בשבת. בקרב חלק מהאוהדים קיימת תחושת פחד, וחלקם אף מפחדים להגיע לאשדוד ברכבם הפרטי בשבת. מלבד זאת, ישנם אוהדים שמתכוננים לעימות פיזי עם כל המשתמע מהעניין. בנתניה מקווים כי המשטרה תעשה את כל מה שנדרש על מנת למנוע הישנות המקרים שקרו במשחק הקודם בין שתי הקבוצות.

אופיר חיים, שלא התאמן גם אתמול, עבר בדיקה בבית חולים על מנת לבדוק את הפציעה בכף רגלו. לאחר שאובחנה דלקת בכף הרגל, חיים ייעדר מהמשחק. הקשר הגנאי איברהים עבדל ראזאק, עבר היום בדיקה במכון וינגייט בעקבותיה הוא צפוי לעבור טיפולים מיוחדים במהלך השבועיים הקרובים במכון לצד האימונים שהוא עורך עם הקבוצה. על פי מקורבים לשחקן, ההערכה הרפואית בעקבות הבדיקה היום גורסת כי תוך 3-4 שבועות יוכל השחקן לחזור לפעילות. בכל אופן כרגע מדובר בהערכות מאוד זהירות, שכן אחרי ניתוח כה מסובך קשה להעריך כיצד יחזור השחקן מהפציעה. במידה ואכן יוכל לשחק בקרוב, לא נפסלת האפשרות כי אם תהיה קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט את השחקן עד סיום העונה, הוא יושאל ויחזור לתחילת ההכנות לעונה הבאה. נכון לעכשיו הסיכוי שיחזור לשחק בנתניה כבר העונה קלוש ביותר.

עדכון ראשון: 17.1.07, 17:45
עדכון אחרון: 18.1.07, 11:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully