וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה בספק לשבת

לי בוץ

18.1.2007 / 10:13

שוער מכבי ת"א עדיין פצוע במפשעה. העובדה שהקבוצה לא התחזקה בחלון ההעברות מרתיחה את האוהדים, שיחדשו המחאה נגד לוני

כשבוע וחצי לפני תום מועד ההעברות, מתקבל הרושם שמכבי ת"א לא צפויה להתחזק בשחקנים זרים ו/או ישראלים, על אף רצונו של המאמן אלי כהן. הצהובים ניסו להביא לקרית שלום את ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דולי ג'ונסון ושמות רבים נוספים, אך ללא הצלחה. הבעלים לוני הרציקוביץ' מרבה להצהיר בתקשורת כי מכבי מחפשת שחקני חיזוק איכותיים ולא תביא שחקנים בינוניים רק על מנת להגיד שהגיע חיזוק לקבוצה.

עם זאת, הסיבה לעובדה שמכבי לא מצליחה להתחזק היא כלכלית, שכן אין לקבוצה מספיק כסף בשביל להחתים את השחקנים אותם היא רוצה. גם האוהדים הצהובים לא מרוצים מההתנהלות של המועדון בתקשורת בכל הנוגע לחיזוק.

"לוני אומר מצד אחד שהוא מנסה לחזק את הקבוצה בשחקנים איכותיים ומבקר את שחקני הבית שלא מתאמצים, אך מצד שני אומר לכולם שיש לנו קבוצה טובה ולא צריך חיזוק", אמר לוואלה! ספורט אוהד הקבוצה, אבי אהרון. "כואב לנו שגם לאחר שהקבוצה תקבל כסף ממכירתו של טל בן חיים ותמיר כהן הכסף לא יגיע לחיזוק, בדיוק כמו הכסף מההעפלה לליגת האלופות".

"אנחנו שומעים שלוני מוציא מכיסו הפרטי חצי מיליון דולר בחודש, מה שאומר שתקציב הקבוצה לא מאוזן ומלמד על ניהול לא תקין", הוסיף אוהד אחר, דוד בר שדה. "הגיע הזמן שמכבי תפסיק עם הגימיקים ותגיד לאוהדים את האמת. לוני צריך להתרכז בעובדה שהאוהדים נותנים לו את השקט התעשייתי למכור את הקבוצה, לשדרג אותה ולא לעשות נזק מיותר בתקשורת. רבים מהאוהדים לא מגיעים למגרשים בגללו, פשוט קשה לנו להבין מה יש לו להעניק לקבוצה בשנים הבאות".

עם זאת, ארגוני האוהדים שמגיעים מדי שבוע למשחקי הקבוצה, משתדלים לשבח את אלי כהן והצוות המקצועי על עבודת הקודש שהוא עושה, לטענתם, ומדגישים כי נעשית הפרדה חד משמעית בין הצוות המקצועי לצוות הניהול.

"אנחנו שומרים על השקט בשביל ההצלחה של הקבוצה", אמר אחד מאותם אוהדים. "למרות הבעיות, חוסר היחס והעובדה שאנחנו לא יכולים להכניס אמצעי עידוד, אנחנו נמשיך לעשות הפרדה ולתמוך בקבוצה ובצוות המקצועי. הבעיות של מכבי מתחילות קודם כל בניהול. שלוני קודם כל יתקן את הבורות שמסכנים חיי אדם בשביל הגישה לקרית שלום, אחרי זה שידבר על רכש".

כמו כן, מבהירים האוהדים כי השקט אותו הם נותנים לקבוצה הוא זמני ויחסי ועשוי להשתנות בכל רגע נתון.

המשטרה ביקשה לשלול רשיונו של נהג האוטובוס של הקבוצה

בבית משפט השלום לענייני תעבורה ברמלה התקיים היום (רביעי) הדיון בעניינו של נהג האוטובוס של מכבי ת"א, נועם גלזר, שהיה מעורב בתקרית עם אוהדי בית"ר ירושלים לאחר המשחק בין שתי הקבוצות בטדי לפני למעלה מחודש ימים.

כזכור, לאחר המשחק שתי מכוניות של אוהדי בית"ר נסעו בצמוד לאוטובוס השחקנים של הצהובים והשליכו לעברו חפצים. מן הראוי לציין שגם מהאוטובוס נזרקו לא מעט דברים לעבר המכוניות. כמו כן, במהלך כל המהומה נסעו כל המעורבים במהירות של 50 קמ"ש בכביש מהיר וסיכנו את יתר המכוניות בכביש. גלזר אף תועד כשהוא מוריד את אחת המכוניות הפרטיות לשוליים תוך כדי המאבק.

בדיון, ביקשה המדינה לשלול את רשיונו של גלזר עד תום ההליכים המשפטיים. עורך דינו של הנהג, רפי גלס, מתכוון לטעון לחפותו של מרשו בטענה כי מי שאשם בתקרית היא לא אחרת ממשטרת ישראל, שהפסיקה את הליווי המשטרתי במחלף שורש ולא דאגה לשמירה על האוטובוס עד הגעתו בבטחה לת"א.

דוד מרואני מ"הארץ" מוסיף: במכבי תל אביב מקווים שהשוער טברטקו קאלה יהיה כשיר למשחק ביום ראשון נגד בני יהודה. השוער, שנפצע במפשעה במשחק מול מכבי פתח תקוה, עבר השבוע טיפולים ולא ערך אימון אחד מלא.

עדכון ראשון: 17.1.07, 16:43
עדכון אחרון: 18.1.07, 10:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully