וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו: דוידוביץ' נגח באבו-חצירה, חיפה והפועל פ"ת סיימו בתיקו

האלימות של שחקני מכבי חיפה נמשכת. האלופה סיימה ב-2:2 מול הפועל פ"ת, השוער הורחק. הפועל ת"א ואשדוד נפרדו בתיקו 0:0

ניר חורי

מה קורה במכבי חיפה? שלושה ימים אחרי התקרית האלימה בין שני שחקני הקבוצה, חאבייר דירסאו וחיים מגרלשווילי, אירעה היום (רביעי) תקרית נוספת במהלך משחק גביע הטוטו של הקבוצה מול הפועל פ"ת, שהסתיים ב-2:2.

דקות לפני הסיום פרץ שמעון אבוחצירה לכיוון שער הירוקים, ניר דוידוביץ' יצא לכיוונו וספק הכשיל אותו. החלוץ שכב על הרצפה והשוער ניגש אליו, גער בו ואחרי שזה קם, הוסיף נגיחה בפניו. במגרש התפתחה מהומה בסיומה הורחקו דוידוביץ' ושחקן הפועל פ"ת, מעוז סמיה.

מאמן חיפה, רוני לוי, זעם על המשחק של שחקני הפועל פ"ת ובעיקר על שופט המשחק, אילן ועקנין, בו הוא נזף בסיום: "אתה לא שומר על השחקנים. אתה חוצפן וחסר אחריות, אתה נותן לשחקנים להתפרע".

בעקבות המשחק עצמו כשלה חיפה לטפס למקום הראשון בבית א' בגביע הטוטו, על אף ששיחקה עם הרכב חזק. בניגוד לליגה, בגביע הטוטו דווקא מצליחים חניכיו של אייל לחמן והם במקום הראשון של של הבית עם 14 נקודות. לחיפה, שניצבת במקום הרביעי, רק 12 נקודות.

שתי הקבוצות פתחו עם הרכבים חזקים בשל הרצון להמשיך במפעל והמקומיים עלו ראשונים ליתרון כבר בדקה השלישית. שמעון אבוחצירה קיבל כדור מחוץ לרחבה ובעט שטוח לקורה ופנימה. התשובה של חיפה הגיעה במהרה ואחרי 10 דקות היא כבר הפכה את התוצאה. ליאור רפאלוב כבש בדקה העשירית בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה ובדקה ה-13 עשה גוסטבו בוקולי את ה-1:2 בפנדל. חיפה כבר חשבה על מקום ראשון, אבל אלנתן סלמי איזן את התוצאה בדקה ה-60 אחרי בישול של מוטי קקון. המחצית השנייה היתה בשליטת הפועל פ"ת, והתאפיינה בהחמצות מסמרות שיער של יניב לוזון ואלנתן סלמי.

בסיום המשחק אמר רוני לוי: "חבל ששוער נבחרת ישראל מורחק בקלות כזו. בשבת נשחק עם תום אלמדון, עליו אנחנו לא רוצים לוותר". מאמן הפועל פ"ת אייל לחמן: "בליגה הייתי קונה תוצאה כזאת. במחצית הראשונה הובלנו, שיחקנו לא טוב ולכן גם ספגנו. המחצית השנייה היתה מצוינת".

מ.ס אשדוד - הפועל ת"א 0:0

האדומים של שומי והקבוצה של חזן פגעו בסיכוייהם להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו אחרי התיקו המאופס שלהם במסגרת המחזור התשיעי בבית ב' בגביע הטוטו. הבשורה היחידה מבחינת האדומים הייתה חזרתו להרכב של לוסיאנו דה ברונו, שחזר אחרי חודשים ארוכים בהם היה פצוע.

שני המאמנים נתנו הזדמנות לשחקניהם הצעירים (ברוקס, מור, רחמים צ'קול, ובן לולו באשדוד; בן שאנן ודואני בהפועל), דבר שגרר משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ונטול שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully