וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שוב יורה לעצמה ברגל

אסף שקד

18.1.2007 / 14:20

היו"ר ארזי הביא את חיון (שכנראה לא יישאר), מאמן הכושר דראו התפטר (אבל יחזור), מזרחי לא מבין את פשר המינוי. שמח בבית"ר

שוב בלגן בבית"ר ירושלים (בכל זאת, הקבוצה לא ניצחה את מכבי נתניה בשבת). המומחה לפיזיות, טיבריוס דראו, הודיע אתמול (רביעי) כי הוא עוזב את תפקידו, לאחר שהונחת עליו מומחה כושר גופני אחר, משה חיון, שאימן בעברו את שייטת 13.

את חיון הביא אלי ארזי. דראו ראה בכך פגיעה בסמכויותיו, וכאשר הוא ראה את חיון הוא לקח את דבריו ואמר "אני לא ממשיך לעבוד כאן". לאחר מכן הצרפתי המריא לצרפת. בבית"ר התעקשו כי הוא יחזור לישראל בשבוע הבא, בעוד שהצרפתי טען כי התפטרותו היא סופית. לאחר הודעתו של דיראו פירסם הבעלים ארקדי גאידמק הודעה לתקשורת, לפיה דיראו בסך הכל יוצא לחופשה, והוא עוד יחזור לבית"ר.

הלחץ בבית"ר ירושלים חזר לאחר ההפסד שלשום לבני יהודה ת"א בגביע הטוטו (2:1). קצת לפני ההתפטרות, היום (רביעי) אחר הצהריים, לפני תחילת האימון של הקבוצה, הגיע היו"ר אלי ארזי אל מתחם האימונים בבית וגן וכינס את שחקניו לאסיפה קבוצתית בה נכחו כל אנשי הצוות המקצועי, כולל היועץ הגופני החדש משה חיון, אקס שייטת 13.

"אני נמצא שבועיים וחצי במערכת ואני רואה את הדברים ולומד אותם", פתח ארזי את דבריו אל שחקניו והצוות המקצועי, "יש את יוסי מזרחי שהוא איש המקצוע, אני לא מתיימר להבין בכדורגל בשלב הזה, אבל אני כן מבין בניהול צוותים ובכושר גופני, ממה שראיתי עד עכשיו, אני לא מרוצה".

כאן פנה ארזי לשחקניו בבקשה שהזכירה את דבריו של גאידמק, שדרש משחקניו לגלות רצינות גם בגביע הטוטו, "אני רוצה שתהיו מחויבים יותר למקצוע שלכם. יש לכם בוס, ארקדי גאידמק, שהוא נותן לכם את כל התנאים בשביל להצליח ואתם צריכים לתת תוצרת. אני רוצה שתהיו מגובשים יותר, אני עוקב אחריכם ואני רואה איך אתם ממהרים לעזוב את האימון ישר שהוא נגמר. אני מצפה שתיהנו להיות פה ותבינו שלהיות שחקן בבית"ר ירושלים, זה לא רק לבוא לשעתיים אימון וללכת".

בשלב זה אף התייחס ארזי אל עברו ונתן את דעתו בנושא, "הייתי גם בצבא וגם במשטרה ושם האחווה וה"ביחד" זהו ערך עליון ואני מקווה שזה מה שיקרה פה. מר גאידמק היה מאוכזב מאוד מהמשחק אתמול, הוא נותן לכם את הכל ואתם צריכים להחזיר לו. אמרו לי שגביע הטוטו הוא אינו מפעל חשוב, אבל בשבילנו כל משחק הוא חשוב וכל משחק צריך לתת את הכל בשביל לנצח".

מזרחי: "לא ידעתי על האסיפה" (משה בוקר, "הארץ")

מהלכיו של ארזי אתמול - המינוי והאסיפה - פתחו נגדו חזית נוספת: של המאמן יוסי מזרחי. "לא ידעתי על האסיפה שתכנן ארזי", אמר אתמול מזרחי, "ואני גם לא יכול לשאול אותו מה היו כוונותיו, כי בסופו של דבר הוא היו"ר. מה שאני כן יודע, זה שמבחינתי מאמן הכושר של בית"ר הוא דרור שמשון והוא גם יישאר. ביקשתי שטיבריוס יישאר, אני רוצה שהוא יישאר, ואין לי ספק שהוא יחזור מצרפת".

בנוגע לחיון ולתפקידו בבית"ר, אמר מזרחי: "אני לא יודע מה התפקיד של חיון, תשאל את ארזי".

"טבריוס תמיד מאיים לעזוב ובסוף מתקפל"

"אנחנו משוכנעים שדראו יחזור", אמר הדובר עודד זרגרי ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל, "אחרי האימון הוא היה כעוס ואמר שזה האימון האחרון שלו, אבל כמה דקות לאחר מכן הוא נרגע, ולא קיבלנו שום הודעה רשמית ממנו שהוא עוזב".

"דראו ידע שחיון הגיע במסווה לאימוני הקבוצה לבדוק את האימונים", אמר הדובר, "כל דבר סביבנו גורם לפסטיבל, שחורג מהפרופורציות. תמיד היו סיפורים וסערות סביבנו, זה האופי של הקבוצה, וזה מה שגורם לאי שקט".

בקבוצה, כאמור, טוענים כי דראו נמצא בחופשה בצרפת והוא צפוי לחזור לארץ בשבוע הבא. גם שחקנים ששמעו את דבריו של הצרפתי, לא מיהרו להסיק מסקנות. אחד מהם אמר כי "טבריוס תמיד מאיים לעזוב ובסוף מתקפל, אין צורך להתייחס לכל איום שלו. אתמול הוא ניגש אלינו ואמר שמבחינתו הוא סיים לעבוד בבית"ר, וזה באמת היה מקרה לא נעים והוא הרגיש שפוגעים לו בסמכויות, אבל אני מאמין שבסוף הכל יסתדר".

בצוות הניהולי של בית"ר שוקלים כעת שלא לצרף את משה חיון לצוות המקצועי, וזאת על מנת שלא לפגוע בסמכויות של דראו ודרור שמשון. ייתכן אף שחיון יעשה את עבודתו מרחוק וייעץ לשחקנים על תוכניות אימונים בנושא הפיזיות, דבר שימנע ממנו להגיע לבית וגן וימנע ממנו מגע בעייתי עם הצוות הנוכחי.

עדכון ראשון: 17.1.07, 17:33
עדכון אחרון: 18.1.07, 14:20

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully