וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו חוזר למילאנו

17.1.2007 / 13:32

באיטליה מדווחים החלוץ הברזילאי סיכם את תנאיו במילאן. מרקו סטורארי חתם בקבוצה כשוער שני. מוראטי רוצה יותר איטלקים באינטר

רונאלדו, שנמצא בדרכו החוצה מריאל מדריד, ישוב ככל הנראה למילאנו. החלוץ, ששיחק באינטר בשנים 1997-2002 , חוזר העירה אבל הפעם למילאן.

אחד מסוכניו של החלוץ הברזילאי, פביאנו פארה, נפגש עם סגדן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, והשניים סיכמו את התנאים הכספיים הכרוכים במעבר. לאחר השיחה חזר פארה למדריד, שם הוא עתיד להיפגש ולסכם על ההעברה עם פג'ה מיאטוביץ', מנהלה הספורטיבי של ריאל.

על פי הדיווח של הגאזטה דלו ספורט, מילאן הציעה לחלוץ כ-4 מיליון יורו לעונה בנוסף ל-8 מיליון עבור הזכויות על השימוש בשמו ובתדמיתו לצורך פרסומות. שמו של רונאלדו נקשר לאחרונה גם במעבר לפלמנגו, לליגה האמריקאית ולליגה הסעודית, אך נראה כי הוא מעוניין להישאר באירופה.

חלוץ שכבר נמצא במילאן, מרקו בוריילו, נכשל גם בבדיקת החומרים האסורים השנייה שנערכה לו והוא צפוי להיות מורחק לתקופה ארוכה.

מילאן לא מסתפקת בחוד והיום אישרה את החתמתו של שוער מסינה, מרקו סטורארי. שני שועריה הראשונים של מילאן, דידה וזלייקו קאלאץ', סובלים מפציעות, למרות שהברזילאי צפוי לשוב כבר השבוע וסטורארי בן ה-30 ייכנס לרוטציה.

החזון של מוראטי ומאנצ'יני

נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, נפגש עם מאמן הקבוצה, רוברטו מאנצ'יני, אבל השניים לא סגרו על חוזה חדש למאמן. מוראטי סיפר שהשניים דנו בעתיד הקבוצה: "דיברנו על דברים כמו הרחבת הסגל ושחקני רכש. שוחחנו על שימת דגש על קידום שחקנים צעירים ובהבאת עוד שחקנים איטלקיים. זה דבר חשוב בעיקר לאור העובדה שאופ"א חושבת על חוקים שיגבילו את שיתוף הזרים בליגות באירופה".

* דניאלה אריגוני, שפוטר מאימון ליבורנו אבל הוחזר בלחץ שחקני הקבוצה, הודה לאחרונים. ליבורנו הפסידה 5:1 לאטאלנטה במחזור האחרון, לנשיא המועדון, אלדו ספינלי נמאס מהמאמן והוא הראה לו את הדרך החוצה. שחקני הקבוצה כאמור, דאגו להשיבו. "אני יכול להיות מרוצה מהסולידריות שהשחקנים הראו", אמר אריגוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully