וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו צ'לסי מודיעה: העסקה פוצצה

17.1.2007 / 19:40

התקשורת באנגליה כבר פרסמה שנסגרה עיסקת העברתו של בן חיים לאלופת אנגליה, אך האתר הרשמי מדווח: "הוא לא יעבור בינואר"

היום (רביעי) פירסם עוזי דן מ"הארץ" שטל בן חיים סיכם את תנאיו בצ'לסי, אולם פרסומים באנגליה ידעו לספר שעדיין נותרו מספר נקודות לא פתורות במו"מ, ורק במהלך השבוע הקרוב העסקה תיחתם באופן סופי.

האתר הרשמי של צ'לסי, לעומת זאת, סגר את הגולל על העסקה (לפחות באופן זמני), כשפרסם כי "אכן היו שיחות בין בן חיים לצ'לסי, אך אלו הסתיימו בחוסר הצלחה, והשחקן לא יצטרף למועדון בחודש ינואר".

מוקדם יותר סיפר אביו של השחקן, עמנואל בן חיים, ל"דיילי מייל": "יש מו"מ מתקדם בין שני המועדונים, אנחנו מקווים שטל יעבור השבוע לצ'לסי".

מקורב למשא ומתן סיפר כי "רק מכשול בלתי צפוי" ימנע את החתימה ביומיים הקרובים. צ'לסי הייתה אמורה לשלם שני מיליון ליש"ט לבולטון, וכדי להשלים את העסקה הייתה אמורה לקבל שחקן מהסגל של האלופה. באנגליה הגדירו את הרכש "מתנה של הבעלים רומן אברמוביץ' למנג'ר ז'וזה מוריניו". לפי "הסאן", העסקה היא חלק ממחוות פיוס של אברמוביץ' למוריניו אחרי העימות ביניהם, שנבע מהסירוב הראשוני של הבעלים לצרף שחקנים חדשים בחלון ההעברות.

אך בינתיים כל זה בטל בשישים, כיוון שצ'לסי הודיעה, כאמור, כי נכון לעכשיו השחקן לא יעבור למועדון בחודש ינואר.

פרסומים אחרים קשרו אתמול (שלישי) את אברהם גרנט עם צ'לסי בסיום העונה. הארי רדנאפ, מנג'ר פורטסמות' והבוס של המאמן, אמר כי "אם צ'לסי רוצה אותו הוא לא יעצור את גרנט". אם וכאשר מוריניו יעזוב את סטמפורד ברידג' עשוי הישראלי המקורב לפיני זהבי ולאברמוביץ' להגיע לשם בקיץ.

בכתבה מפרגנת לגרנט, תחת הכותרת "איש המסתורין שיכול להתחיל עידן חדש בצ'לסי", נטען ב"טיימס" שאברמוביץ' רוצה בגרנט ושהוא עשוי להיות חלק מצוות ניהול חדש שיכלול את סוון גוראן אריקסון כמנג'ר ואת הישראלי כמאמן.

גם באנגליה יודעים לכתוב טוקבקים

מוקדם יותר, החדשות על החתימה הצפויה של בן חיים בצ'לסי, הביאה עימה גם תגובות של טוקבקיסטים בממלכה. הנה כמה מהם:

אנדרו היגינסון, אוהד של הוונדררס, כתב: "בן חיים שוכח מי נתן לו את ההזדמנות. הלויאליות ממנו והלאה. תנו לו ללכת ולהצטרף לקבוצת המילואים של צ'לסי".

דן הסכים: "אנדרו אתה צודק לחלוטין. טליבן ממלא לצ'לסי חורים. אחרי שהפצועים שלהם יחזרו הוא יהיה לא יותר ממחמם הספסל שלהם".

כריס חלק: "אני אומר בהצלחה לטל. הוא שירת היטב את הקבוצה ואני מודה על כך. כדורגל הוא עסק כמו כל עסק אחר. כשאתה מקבל הזדמנות מחברה גדולה, אתה עובר אליה. בנוסף, אם האוהדים של בולטון היו רוצים שכוכבים יישארו בקבוצה, אולי הם היו באים לראות אותם. זה לא פשוט להיות שחקן בקבוצה שנמצאת בחמשת המקומות הראשונים ולראות אלפי כסאות ריקים".

מאסטריניו העלה נקודה מעניינת: "מוזר שבתקשורת אין ספקולציות למה בן חיים עובר לצ'לסי, לאור העובדה שהוא ורומן אברמוביץ' חולקים את אותה דת. אני אישית הייתי מעדיף בהרבה את מיקה ריצ'רדס (אבל לא ממניעים דתיים)".

מרלין היה שנון: "מה הדבר הבא? דיטמאר המאן יחתום אצלנו?".

עדכון ראשון: 17.1, שעה 13:08
עדכון אחרון: 17.1, שעה 19:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully