וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבצ'נקו רוצה את אנצ'לוטי

17.1.2007 / 11:45

חלוץ צ'לסי, שיחסיו עם מוריניו מתוחים, רוצה לאחד כוחות עם מאמנו לשעבר. עמנואל בן חיים: "מקווים שטל יעבור לצ'לסי השבוע"

אנדריי שבצ'נקו עירני. כמה? כמו כולנו גם הוא יודע שעתידו מוריניו בצ'לסי לוט בערפל. לחלוץ האוקראיני כבר יש פיתרון, הוא רוצה את קרלו אנצ'לוטי על הקווים.

התקשורת האיטלקית ידעה לספר הבוקר (רביעי) ששבצ'נקו שוחח עם חברו הטוב ונשיא המועדון, רומן אברמוביץ', והמליץ לו להביא את מאמן מילאן ללונדון. "אנצ'לוטי הוא האיש המתאים", אמר שבצ'נקו.

כזכור, שבצ'נקו הוא למעשה סלע המחלוקת בתקופה האחרונה בין אברמוביץ' למוריניו. הבוס מאוכזב מחוסר היכולת של המאמן להפיק יכולת מקסימלית מהחלוץ ואילו הפורטוגלי השאיר אותו מחוץ לסגל במשחק הליגה האחרון מול וויגאן (0:4) בצעד שבאנגליה נתפס כהתרסה נגד אברמוביץ'. שבצ'נקו עצמו התראיין לאחרונה לעיתון רוסי ואמר: "יש מספר אי הבנות ביני לבין ז'וזה מוריניו. לדעתי רק ההנהלה יכולה לפתור את המצב".

בינתיים מעמיק הקרע בין השניים ואברמוביץ' שוקל להבריז ממשחק הקבוצה מול ליברפול באנפילד, בסוף השבוע הקרוב. המיליארדר לא כועס רק על מוריניו, אלא גם על האוהדים, שלתחושתו לא מעריכים מספיק את מה שהוא עושה למען המועדון.

טוטנהאם רוצה את היינצה

טוטנהאם תציע 5 מיליון ליש"ט על מגן-בלם מנצ'סטר יונייטד, גבי היינצה. גם יובנטוס, ולנסיה, אינטר ופ.ס.ז' (קבוצתו הקודמת) בעניין. לרוטציה של יונייטד בעמדת המגן השמאלי, בין אם היינצה יעזוב ובין אם לאו, אמור להתווסף גארת בייל. המגן בן ה-17 של סאותהאמפטון מבוקש גם על ידי טוטנהאם, אבל באנגליה טוענים שהמעבר שלו למנצ'סטר יונייטד "סגור ב-90 אחוזים".

* ווסטהאם הציעה לברמינגהאם מליגת המשנה 4 מיליון ליש"ט עבור בלמה, מתיו אפסון, אבל נתקלה בסירוב ובדרישת 8 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully