וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ברקוביץ' במשא ומתן עם בית"ר טוברוק

במכבי נתניה נכנסים לכוננות ספיגה: המנג'ר לשעבר, שעזב בטריקת דלת, הגיע לטוברוק ביום שלישי והעביר אימון למחוננים

במכבי נתניה בטח לא האמינו שזה יקרה להם, אבל אייל ברקוביץ' עשוי לחזור בקרוב מאוד לעיר. המנהל הספורטיבי לשעבר, שעזב את מכבי בטריקת דלת, נפגש עם היועץ המקצועי של בית"ר טוברוק, שלמה שרף, במטרה לצרף אותו למועדון של אריק איזיקוביץ'.

"מי שגייס את אייל ברקוביץ' כדי לעזור לטוברוק הוא ידידו, שלמה שרף", אמר השבוע מקורב לעסקה. "נראה כי בטוברוק החליטו לנקוט בצעד שיגביר את התחרות עם מכבי, זאת לאור היריבות הגדולה בין המועדונים. מעברו של בני לם למכבי הוסיף שמן למדורה. אם ברקוביץ' יחתום על החוזה, טוברוק תחזיר לעצמה כמה מהמניות שאבדו לה מאז מעברו למכבי. אייל ושלמה הם קלף מנצח".

ברקוביץ', כזכור, לא שוחח עם יאמר מאז עזב את מכבי נתניה. למנהל הספורטיבי יש משקעים רבים כלפי המועדון של דניאל יאמר ונראה כי במידה והחתימה תתבצע, התחרות בין שני המועדונים תגבר. הסיפור הזה הופך למעניין עוד יותר, בעיקר לנוכח העובדה שמי שמונה למגשר בין שני המועדונים, סוכן השחקנים, דדה חדד, הוא זה שבגללו עזב ברקוביץ' את מכבי נתניה. כזכור, ברקוביץ' התבטא בחריפות כלפי סוכן השחקנים ויאמר ביקש ממנו לצאת מחדר המלון בפרנקפורט בו שהו השניים.

בטוברוק הכחישו בתחילת השבוע את המשא ומתן המתנהל בין הצדדים. "אייל ברקוביץ' הוא מבית היוצר של שלמה שרף, שניהם במערכת יחסים יוצאת מן הכלל. לא ניהלתי משא ומתן, שום דבר לא על הפרק", אמר הבעלים, אריק איזיקוביץ'. בטוברוק יתקשו בוודאי להסביר מה עשה המנהל הספורטיבי לשעבר באימון של אחת מקבוצות הילדים ביום שלישי.

יחד עם זאת, ביום שני סיפרו מקורבים לעסקה כי האימון הראשון של ברקוביץ' בטוברוק נועד על מנת ליצור התקרבות בין הצדדים ובקרוב צפויה החתימה על החוזה.

ברקוביץ' צפוי להצטרף לצוות המקצועי הבכיר של טוברוק, שכולל את המאמן הלאומי לשעבר, שלמה שרף, ויו"ר ארגון המאמנים, אמנון רז. בשלב זה, בטוברוק מכחישים את השמועות בדבר רכישת אחוזים ממניות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully