וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון קלדרון תוקף

17.1.2007 / 9:49

נשיא ריאל מדריד הרצה באוניברסיטה בבירת ספרד ודיבר על הכל. על בקהאם, על האוהדים ועל גוטי. עימות בין קרויף לרייקארד

רמון קלדרון לא נרגע מפרשת דייויד בקהאם. אתמול, בהרצאה באוניברסיטה, תקף נשיא ריאל מדריד את הקשר, את קודמו בתפקיד פלורנטינו פרס, וגם את אוהדי הקבוצה. לאחר מכן הוא התנצל, אבל הנזק נעשה.

"בקהאם הולך להוליווד כדי להפוך לסוג של כוכב קולנוע. אי הארכת החוזה שלו היא החלטה טובה של הצוות המקצועי, ועובדה שאף קבוצה אחרת לא רצתה אותו חוץ מזאת בלוס אנג'לס", אמר.

אבל קלדרון לא ביזבז את כל התחמושת על בקהאם. "חדר ההלבשה של ריאל מלא באגו ובשחצנות. כל אחד מרגיש שהוא סופרסטאר. שחקן של ריאל לעולם לא משלם על כלום, לא משנה לאן הוא הולך", אמר, ופנה לסטודנטים: "אתם תרבותיים ומשכילים, שחקני ריאל לא". קלדרון גם תקף בחריפות את גוטי: "הוא עלה לבוגרים יחד עם ראול, אבל עדיין נחשב לשחקן לפני פריצה".

גם על האוהדים לא חס הנשיא: "הברנבאו מלא באנשים שחושבים שהם באים לתיאטרון. הם לא מעודדים כמו באיטליה או באנגליה". הוא גם טען שקודמו בתפקיד חיבל בהחתמת קאקה: "פרס, שלא בדיוק תמך בי, דיבר עם ברלוסקוני שיאריך את החוזה של קאקה ויטרפד את מעברו". לסיום קלדרון הבטיח שקאקה בכל זאת יגיע לריאל ביוני הקרוב.

ריאל החליטה לקנוס את פאביו קאפלו בעקבות האצבע המשולשת שהפנה לעבר האוהדים.

יוהאן קרויף (כרגיל) נגד מאמן ברצלונה

המשבר אליו נקלעה ברצלונה, ניצחון בחמישה משחקים, גרם לחילופי האשמות בין יוהאן קרויף למאמן פרנק רייקארד. קרויף - עדיין דמות משפיעה ביותר במועדון בו הוא אגדה כשחקן וכמאמן - מתח ביקורת חריפה על הקבוצה בטורו בעיתון "לה ונגארדיה".

"הקבוצה הפכה לקונפורמיסטית", כתב קרויף, "והמאמן צריך לעבוד כדי למנוע את הטעויות הרבות שהיא עושה". קרויף כתב כי "אספניול לימדה את ברצלונה שיעור אמיתי והגיעה להרבה יותר מדי מצבי הבקעה".

התגובה של רייקארד לא איחרה לבוא, מעל דפי אותו עיתון: "אני לא חושב שאנחנו קונפורמיסטים. הגישה של השחקנים טובה. לא שיחקנו כמו שרצינו, אבל יהיה בסדר כי המנטליות שלנו בריאה וגם התוצאות יגיעו". המאמן הודה שיש לכמה שחקנים "בעיה פיסית", אבל טען כי "אנחנו כן משחקים באגרסיוויות ולא כפי שקרויף טען".

קרויף מרבה לבקר את ביצועי ברסה מאז פוטר. יחסיו עם לואי ואן חאל היו גרועים במיוחד, והאחרון סרב בשעתו ללחוץ את ידו. קרויף דווקא היה זה שהמליץ ב-2003 לז'ואן לאפורטה על רייקארד, שחקנו לשעבר, אחרי שחוס הידינק ורונאלד קומאן סרבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully