וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניירה מגיע לישראל? גם בצ'ילה מתרגשים

לי בוץ

16.1.2007 / 21:49

וגם שם הסיפור הוא סביב פמלה דיאז. נישואי השניים לא נרשמו כחוק והתקשורת גועשת. מי שמחכה לדוגמנית ייאלץ להמתין עד מרץ

הצ'יליאני מנואל ניירה שצפוי לנחות מחר (רביעי) בצהריים בישראל, כבר עורר הדים רבים בתקשורת בגלל תמונות אשתו, הדוגמנית פמלה דיאז.

אלא שלא רק בישראל מתרגשים לקראת בואו של ניירה לישראל. כלי תקשורת צ'יליאנים הגיעו להיפרד מהחלוץ בשדה התעופה, לקראת עלייתו על המטוס לישראל. האשה שאיתו, ששיגעה את ארץ הקודש, עושה את זה גם במדינה הדרום אמריקאית. "הוא הגיע בחולצה לבנה, ג'ינס וז'קט", דיווח אתר אינטרנט מקומי, "היא לבשה חולצה שחורה, ג'ינס ועל עינייה משקפי שמש כהים".

מה שמעניין את התקשורת הצ'יליאנית הוא פחות עזיבתו של החלוץ המצטיין לישראל, ויותר היחסים בין שני הזוג. חשבתם שהיא אישתו? טעיתם. השניים התחתנו. היו שם חליפה ושמלת כלה, פלוס ההינומה, הם חיים ביחד כבעל ואשה, אבל משהו בדרך התפספס והשניים לא נרשמו כהלכה בתור זוג נשוי. בצ'ילה זה נושא חם. כך גם עזיבתו של ניירה בדיוק עכשיו. אחד האתרים אף גילה חרדה לגורל יחסיהם של הצמד הכי נוצץ בצ'ילה.

"אנחנו נשואים בפני אלוהים" גרס ניירה בפני הכתבים, "נתחתן רשמית מתי שנרצה. אנחנו זוג נשוי לכל דבר". ניירה גם סיפר על תכניותיו לימים הקרובים: "אני אגיע לישראל ואחפש בית יפה בשביל פמלה ובשביל משפחתי". דיאז אמרה על המעבר לישראל: "זה קשה, אבל אני צריכה ללכת אחרי בעלי". על השאלה שעניינה את הכתבים ענתה: "נתחתן רשמית מדי שנרצה. זה עניינו".

בכל מקרה, מי שמחכה לדיאז, יצטרך להמתין עד מרץ. הדוגמנית סיפרה שרק אז תגיע לישראל, אחר כך תשוב לצ'ילה לעבודתה וביוני תשוב לישראל.

אם זה לא מספיק, התגלה עוד פרט פיקנטי שקשור לזוג הצ'יליאני, והוא עשוי לעניין את אוהדי הפועל ת"א ואנשי מכבי פ"ת. הלוזונים החתימו לאחרונה את החלוץ הציליאני סבסטיאן רוזנטל במלאבס. מה שהם לא ידעו הוא שלרוזנטל סכסוך בן שלוש שנים עם ניירה ושורש הסכסוך טמון באשתו של האחרון. מן הסתם, השניים אינם מדברים ביניהם בשלוש שנים האחרונות ומסקרן יהיה לראות אותם על המגרש העונה, כששתי הקבוצות צפויות להיפגש לפחות פעמים העונה בליגה.

אנטבי: "ההפסד לחיפה - לא מכה"

הפועל ת"א חזרה הבוקר לאימוניה, לראשונה מאז ההפסד 3:2 למכבי חיפה ביום ראשון. בקבוצה משתדלים לשים את ההפסד מאחוריהם ומתרכזים במשחק הליגה הקרוב מול הפועל פ"ת ביום שבת. מהאימון נעדר סלים טועמה ששוחרר בעקבות עייפות ופציעה קלה ברגלו ממנה הוא סובל. ברוך דגו ערך אף הוא אימון שחרור קל.

יגאל אנטבי מוצא את החיובי בהפסד: "המשחק בחיפה הוא לא מכה עבורינו, אבל זה הפסד לא טוב. עדיין, בחצי השני לא נשברנו גם בעשרה שחקנים וזה אומר משהו עלינו. אנחנו ממשיכים הלאה ונקווה לתקן כבר בשבת מול הפועל פ"ת. דיברנו לפני המשחק מול חיפה על כך שאנחנו רוצים לצמצם את הפער מבית"ר ומאשדוד, רצינו וחבל שזה לא קרה". על פרשת ההימורים החדשה שנחשפה הבוקר, אמר המגן: "זה לא קשור אלינו ואנחנו לא צריכים לעסוק בזה, אבל דברים כאלה לא צריכים להיות בכדורגל".

יוסי אבוקסיס: "אנחנו שמים איקס על המשחק בחיפה וממשיכים קדימה. במחצית השנייה של המשחק הראינו אופי גדול ונקווה שיהיה לכך המשך כבר בשבת מול פתח תקוה. עזרנו לחיפה לחזור למאמבק האליפות, אבל אנחנו לא רוצים להתעסק במה שהיה והראש שלנו רק בשבת".

הקשר המורחק התייחס למפגש החשוב מול נועלת הטבלה, הפועל פ"ת: "בשבת יש משחק מול קבוצה שאין לה מספיק נקודות לעומת היכולת שהיא מציגה. יהיה משחק קשה מאוד, כיאה מול קבוצת תחתית. פ"ת נלחמה על חייה ומדובר בסוג המשחקים בהם יש לך רק מה להפסיד. ניצחון בשבת לא יבוא בקלות. בשביל להיות במעלה הטבלה אנחנו צריכים רצף של ניצחונות, כמו שייתר הקבוצות עושות ואנחנו לא מצליחים. יש לנו יותר מדי עליות וירידות ואנחנו חייבים לשפר זאת לקראת החצי השני של העונה".

על הצ'יליאני מנואל ניירה שצפוי לנחות מחר (רביעי) בשעות הלילה, אמר אבוקסיס :"אני לא יודע עליו דבר, חוץ מהתמונות של אשתו שכל העולם ראה. נשמח אם יגיע שחקן שיוכל לעזור לנו, כי אנו צריכים להתחזק וכל שחקן טוב יתקבל בברכה". לגבי פרשת החקירות החדשה שנחשפה הבוקר: "עד שלא יוכח אני מעדיף לא להתייחס לזה, אבל חבל שזה קורה".

מחר תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד במסגרת גביע הטוטו. מאמן הקבוצה יצחק שום צפוי להעניק מנוחה לכל שחקני ההרכב הראשון, ולתת הזדמנות לשחקנים שבדרך כלל אינם מקבלים דקות משחק במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully