וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירסאו התנצל, לוי מתכנן שינויים בסגל

רומן רוזנבלט

16.1.2007 / 17:01

הקשר פנה תחילה למאמנו ולאחר מכן לחבריו לקבוצה על התקרית עם מגלשווילי וזכה למחיאות כפיים. בחיפה מתכננים לשחרר שחקנים

מכבי חיפה חזרה הבוקר (שלישי) להתאמן לאחר הניצחון על הפועל תל אביב ותקרית האגרוף בין חאבייר דירסאו וחיים מגרשלוילי. לפני האימון התנצל דירסאו בפני רוני לוי ואחר כך בפני חבריו על כר הדשא, כשגוסטבו בוקולי מתרגם את דבריו לשאר השחקנים. התנצלותו התקבלה במחיאות כפיים של השחקנים, שהמשיכו לאחר מכן באימון.

חאבייר דירסאו צפוי להחמיץ את משחק גביע הטוטו מול הפועל פ"ת בשל האדום מול הפועל תל אביב וגם רביד גזל המוצהב. לוי צפוי לעלות ככל הנראה הרכב חזק יחסית כדי לנצח ולשמור על סיכוי להעפיל לחצי הגמר בצפעל. דקל קינן נפגע לקראת סיום האימון, וסובל מכאבים חזקים בראשו. למרות זאת השחקן צפוי להיות כשיר למשחק מול הכח.

רוני לוי התייחס לאחר האימון לשינויים האפשריים בסגל הקבוצה בקרוב. לגבי השוער תום אלמדון אמר: "השבוע נשוחח איתו ויכול מאוד להיות שנאפשר לו ללכת למקום אחר כדי לצבור דקות". על עדן בן בסט, שבשירותיו מתעניינות מכבי נתניה ומכבי הרצליה אמר: "הוא כנראה יעזוב את הקבוצה". לגבי גזל היה לוי פחות נחרץ: "אם הוא יבוא ויראה שהוא לא מקבל דקות, אני לא אעמוד בדרכו".

על פי המאמן כרגע אין זרים שמועמדים להגיע לקבוצה. לוי אף התייחס לסיום פרשת העימות בין דירסאו ומגרלשוילי ולמשחק מול הפועל תל אביב: "היתה תקרית מבחינתנו שלא מאפיינת את הקבוצה. טיפלנו בפרשה, אמרתי לשחקן את מה שהיה לי להגיד ומבחינתי זה מאחורינו. בנוגע למשחק עצמו, הייתה ירידת מתח שלא צריכה להיות. ראינו ולמדנו שבכדורגל אף אחד לא מבטיח לנו שום דבר. הכח הם קבוצה שנלחמת על החיים ונצטרך להיערך בהתאם. נקווה שנראה את מכבי חיפה ממשיכה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully