וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: רוצים כסף? תנו ניהול

15.1.2007 / 20:33

הוועד להצלת הקבוצה גייס מיליון ש"ח, והעמיד בפני הבעלים רונן אלעד את התנאי להענקת הכסף. ציון דלל: "הצלת הקבוצה לנגד עיננו"

לפני כשבוע התארגנה קבוצה המונה כעשרה אנשים כדי לגייס כסף למען קבוצת הפועל פ"ת, כשמטרתה: השארת הקבוצה בליגת העל. יו"ר ההתאחדות לשעבר גברי לוי, הבעלים של "המבחן של המדינה" ציון דלל, ויו"ר הכחולים לשעבר ליאור שחר, הם חלק מאותם אנשים, אשר גייסו מיליון ש"ח למען רכישת שחקני חיזוק.

"אנחנו רוצים להציל את הקבוצה מירידה", אמר הערב (שני) ציון דלל והסביר כי התנאי למסירת הכסף לבעלים רונן אלעד, היא הסכמתו להעניק לוועד החדש את זכויות הניהול המקצועי. "לא מוצא חן בעינינו מה שקורה בקבוצה, ואנו דורשים תמורת הכסף אחריות מקצועית", סיפר דלל. האם הסכמתו של רונן אלעד אפשרית? "אני מברך על יוזמתם", אמר הבעלים ולא הסגיר אם אכן יעביר לידי הוועד החדש את הניהול המקצועי.

במידה שהניהול המקצועי יעבור לידי דלל ושותפיו, צפויה הקבוצה לעבור שינוי בעמדות הניהול. "לא נעשה זעזוע לשם זעזוע ולא בטוח כלל שנחליף מאמן", הבהיר דלל והוסיף, "אני חושב שיש סיכוי טוב שאלעד יסכים למהלך". החלטתו של אלעד בעניין צפויה להתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully