וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות לשר הפנים: עזור במתן האזרחות לתמוז

לי בוץ

15.1.2007 / 19:43

איצ'ה מנחם פנה במכתב אישי לרוני בראון: "כאוהד כדורגל אני בטוח שתרומתו של השחקן להצלחת הכדורגל הישראלי לא נעלמה מעיניך"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, פנה הבוקר (שני) לשר הפנים, רוני בראון, בבקשה לעזור בהענקת אזרחות לחלוץ בית"ר ירושלים ונבחרות ישראל, טוטו תמוז. מנחם שלח מכתב אישי לבראון בו פירט את הסיבות בגללן צריך לזרז את מתן האזרחות לתמוז.

"לפני כשנה, לאחר מאמצים רבים ובסיוע אדיב של צוות משרדך, הצלחנו לקבל את אישור הגופים הבינלאומיים, אופ"א ופיפ"א, לצירופו של השחקן טוטו תמוז לשורות נבחרות ישראל", פתח איצ'ה את מכתבו. "אישור זה לא היה ניתן ללא שיתוף הפעולה הפורה מצד אנשי משרדך".

"כיום, תמוז הינו שחקן הנמנה על סגל נבחרת הנוער, הנבחרת האולימפית והנבחרת הלאומית. הצטרפותו לשורות סגל הנבחרות סייע רבות להצלחתן, ובין השאר קידמה את העפלת הנבחרת האולימפית לגמר אליפות אירופה שתתקיים בקיץ הקרוב".

"כאיש וכאוהד כדורגל המכיר את הענף מקרוב, אני בטוח שתרומתו של תמוז להצלחת הכדורגל הישראלי במסגרת הבינלאומית לא נעלמה גם מעיניך. כיום אין חולק על חשיבותו המקצועית של טוטו להצלחת הנבחרות במשימות הבינלאומיות הקרובות".

"כפי שידוע לך, טוטו נמצא בארץ מגיל 3 וזיקתו והשתייכותו למדינת ישראל אינה מוטלת בספק. רצונו האמיתי לקבל מעמד של אזרח במדינתנו נובע מרצונו להתגייס לצבא ולהרגיש חלק בלתי נפרד ממשפחתינו".

"אני פונה אליך באופן אישי כדי שתפעיל את סמכויותיך בחוק על מנת שניתן יהיה להעניק לטוטו, כבר עתה, מעמד של אזרח במדינת ישראל וזאת כפי שמגיע למי שתורם רבות להצלחת הכדורגל הישראלי ומי שגדל והתחנך במדינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully