וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר: היום של מיצובישי, הסיוט של דה וייה

15.1.2007 / 17:13

סטפן פטרהנסל ניצל שריפה במנוע של ז'ינייה דה וייה כדי לעלות למקום הראשון בתום הקטע התשיעי, אלפאנד נושף בעורפו

הקטע התשיעי בראלי דקאר הביא איתו את האקשן האמיתי. הוא יצא לדרך בטיחיט והסתיים כעבור 497 קילומרטים בנמה. ז'ינייה דה וייה הדרום אפריקאי, שהוביל את הראלי בביטחה עד אתמול, נתקל בבעיות טכניות באמצע הדרך במדבריות והמנוע שלו עלה באש. דה וייה זכה לסיוע, אבל איבד המון זמן, מה שככל הנראה גמר את סיכוייו לזכות בראלי השנה.

מי שנהנה מהצרות של דה וייה ופולקסוואגן היה האלוף לשעבר סטפן פטרהנסל ממיצובישי, שסיים את הקטע במקום השלישי ועבר להוביל את הדירוג הכללי בזמן מצטבר של 33:43:23 שע'. חברו של פטרהנסל למיצובישי ואלוף השנה שעברה, לוק אלפאנד, סיים שני בקטע וכעת הוא מדורג שני גם בדירוג הכלללי, כשהוא רחוק ב-7:50 דק' מפטרהנסל. נאסר אל אתיאח מקטאר, נהגה המוביל של ב.מ.וו, עלה למקום השלישי. ז'אן לואי שלסה הצרפתי, שמתחרה תחת קבוצה עצמאית, היה המנצח של הקטע התשיעי ועלה למקום הרביעי בדירוג הכללי. לקבוצת פולקסוואגן, שכל כך הצליחה בקטעים הראשונים במירוץ, נותרו שני נהגים בלבד בעשיריה הראשונה, מארק מילר האמריקאי (6) וקרלוס סואוסה הפורטוגלי (7).

במירוץ האופנועים לא נרשמו הפתעות מיוחדות. סיריל דספרה הצרפתי, שסיים את הקטע במקום השני הקדים את המוביל מארק קומה וקיצץ 22 שניות. הפער בין השניים כרגע עומד על 54:36 דק'. דויד קסטו הצרפתי שמר על המקום השלישי. מי שניצח את הקטע התשיעי היה יאניס וינטרס הליטאי, שמדורג במקום השמיני הכללי.

  • עוד באותו נושא:
  • דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully