וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין לוני לצוות המקצועי

לי בוץ

15.1.2007 / 14:08

הבעלים של מכבי ת"א מערים קשיים בכל הנוגע לחיזוק. אלי כהן פונה לבית חולים מחשש לפגיעה בעור התוף. הולינגסוורת' ואונייקה שוחררו מהקבוצה

גורמים במכבי ת"א טוענים כי לאחרונה קיימת מתיחות בין לוני הרציקוביץ' לצוות המקצועי של הקבוצה בכל הקשור להבאת שחקני חיזוק בחלון ההעברות הנוכחי. לטענת אותו גורם, הצוות המקצועי סיכם עקרונית עם שני שחקנים, קשר אחורי וחלוץ, והעניין מתעכב עד למתן אישור של הרציקוביץ' על הפן הכלכלי.

"יש למכבי הזדמנות בלתי חוזרת להתמודד עד הסוף, אך הקבוצה חייבת חיזוק", אמרו בקבוצה. "למרות ההצטיינות של ליאור ז'אן ומושיקו מישאלוב, צריך להביא קשר 50:50 שישחק לידם".

אוהדי מכבי ת"א, מצידם, ממשיכים לגבות את הצוות המקצועי. "זה זועק לשמיים שכל הקבוצות מתחזקות ורק מכבי נשארת בבינוניות שלה", אמר שי מזרחי, מראשי חוג האוהדים, לוואלה! ספורט. "חבל שבגלל החלטות ניהוליות לא נכונות, מכבי לא תתמודד על האליפות. ההנהלה קושרת לצוות המקצועי, שעושה עבודת קודש בתקציב דל, את הידיים".

אלי כהן פונה לבית חולים

מאמן מכבי ת"א פונה בשעות הצהריים לבית החולים עם דלקת קשה באוזנו, לאחר שהתלונן על כאבים באזור. המאמן, שחזר במהלך הלילה מיוון, סבל עוד לפני הטיסה מכאבים באוזן ומשפעת קלה, שכנראה החריפה ביממה האחרונה. כעת, חוששים הרופאים כי הלחץ במהלך הטיסות הוביל להחמרה בדלקת ונבדק חשש לפגיעה בעור התוף.

צמד החלוצים שנבחנו במכבי ת"א במהלך השבוע האחרון, בן הולינגסוורת' האמריקאי ואונוקו אונייקה הניגרי, קיבלו הבוקר (שני) הודעה על שחרורם מהקבוצה. השניים, שערכו היום את האימון האחרון שלהם בקרית שלום, לא הרשימו את הצוות המקצועי ולמרות שנראה היה כי יקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם בגביע הטוטו, הוחלט לוותר עליהם עוד לפני המשחק מול הרצליה מחר.

לפני שפונה לבית החולים, העביר אלי כהן את האימון הבוקר לבדו, כשעוזרו ויקי פרץ ומאמן הכושר איציק בן מלך נעדרו מסיבות אישיות. שוער הקבוצה טברטקו קאלה, שהצטיין במשחק הליגה מול מכבי פ"ת, לא נטל חלק באימון מאחר והוא סובל ממתיחה. בקבוצה מיהרו להרגיע והבהירו כי השוער יהיה כשיר למשחק הליגה מול בני יהודה ביום ראשון בבלומפילד.

מחר יארחו הצהובים את מכבי הרצליה במסגרת גביע הטוטו, כשאלי כהן צפוי להעניק מנוחה לכל שחקני ההרכב הראשון ששיחקו בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully