וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה אקוניה הוצע להפועל ת"א

לי בוץ

15.1.2007 / 19:33

הקשר בן ה-28, ששיחק בפיינורד, עשוי להפוך לצ'יליאני השני של האדומים. השחקנים נרגשים מבואה של אשתו הנאה של ניירה, הצ'ילאני הראשון

חורחה אקוניה, קשר נבחרת צ'ילה בן 28, הוצע להפועל ת"א על ידי גורם שלישי. בקבוצה האדומה היו שמחים מאוד לראות את הקשר מגיע לקבוצה וימשיכו במגעים להבאתו. אם יחתום, הוא צפוי יהיה להרוויח כ-300 אלף דולר, ועשוי להפןך לאחר החתימה לצ'יליאני השני של הקבוצה, אחרי הגעתו הצפוייה של מנואל ניירה.

אקוניה שיחק בצ'ילה באוניון אספניולה, בה משחק היום ניירה. לאחר מכן עבר לאוניברסידד קתוליקה ואחר כך עשה דרכו לאירופה, לפיינורד. בקבוצה מרוטרדם הוא לא הרבה לשחק והושאל ממנה בשתי תקופות שונות בחזרה לקתוליקה ואחר כך לרוזנדאל מהליגה ההולנדית. בסיום העונה שעברה סיים את חוזהו בפיינורד והפך לשחקן חופשי.

בעונה הנוכחית ניסה אוקוניה את מזלו בליגה האנגלית ולאחר שהתאמן תקופה מסויימת בבלקבורן רוברס, הודיעו האנגלים כי אין בכוונתם להחתימו. כעת, מתאמן הקשר בקבוצות אקראיות באנגליה ולא מצליח למצוא קבוצה שתקלוט אותו. אי לכך, לא פוסל אוקוניה אפשרות להגיע לישראל.

"אמרנו שנצא פראיירים וזה בדיוק מה שאנחנו"

בהפועל ת"א התעוררו הבוקר ליום שאחרי ההפסד לחיפה בתחושה קשה של פספוס. "אמרנו לפני המשחק שאם לא נדביק את בית"ר אחרי איבוד הנקודות שלהם לנתניה נצא פראיירים, וזה בדיוק מה שאנחנו", אמר היום שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט.

על השחקנים, שקיבלו יום חופש מהאימונים, נאסר לדבר עם התקשורת, אך חלקם התקשו להסתיר את הכעס על השיפוט החד צדדי, לטענתם, של איתן תבריזי אמש. "תבריזי פשוט גמר אותנו", אמר אחד השחקנים האדומים. "אם הוא היה מוציא אדום לדירסאו על הפגיעה באבוקסיס, יוסי לא היה מורחק והכל היה נראה אחרת. הוא שפט שיפוט ביתי לאורך כל המשחק".

שיחת היום בקרב שחקני הקבוצה היתה על אשתו הדוגמנית של הצ'יליאני מנואל ניירה. כזכור, ניירה סיכם אתמול את תנאיו בהפועל ת"א וצפוי ללבוש את המדים האדומים בשנה וחצי הקרובות. החלוץ הצ'יליאני, שנחשב לכוכב במדינתו, לא כל כך עניין את חבריו העתידיים לקבוצה, שהתעסקו יותר בשאלה אם ומתי אשתו תגיע לישראל.

"זה בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו, איזו דוגמנית שתסיח את דעתנו מהכדורגל", התלוצצו השחקנים. "אחר כך שלא יתפלאו שאנחנו לא מרוכזים על המגרש". לידיעת השחקנים האדומים, לוואלה! ספורט נודע כי אשתו של ניירה לא צפויה להגיע לישראל בתקופה הקרובה וכי תחילה השחקן יגיע לבדו. רק לאחר שיחתום על חוזה ויסתדר בארץ, צפויה בת זוגתו להצטרף אליו.

עדכון ראשון: 13:09, 15/01/07
עדכון אחרון: 19:33, 15/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully