וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר וגל נותרו במקום הרביעי במיאמי

15.1.2007 / 12:54

צמד שייטי ה-470 סיימו את שני השיוטים של היום השלישי במקומות 2 ו-3 וצימקו את הפער מאיזור המדליות. נותרו שני שיוטים

יומה השלישי של אליפות צפון אמריקה למפרשיות 470 במיאמי הסתיים בסימן של יציבות לכל ארבעת הצוותים המובילים. גידי קליגר ואודי גל נותרו במקום הרביעי, אבל צימצמו מעט את הפער מאיזור המדליות אחרי שסיימו במקומות 2 ו-3.


" היום עשינו את היום הטוב מכל השיוטים אבל שלושת הצוותים שלפנינו שמרו גם הם על יציבות וסיימו בחמישייה הפותחת בשני השיוטים", סיכם גידי קליגר.


שני השיוטים היום היו די זהים, הרוח הייתה במהירות של 13-15 קשר. הזינוקים היו טובים וכן העמידה באסטרטגיה ובטקטיקה. למרות הרוח החזקה, המהירות לא באה לידי ביטוי יותר מדי.
בשיוט הראשון (שביעי בסך הכל) הצוות סיים במקום השני ובשיוט השני (שמיני) סיימו שלישי. הפער נפתח משמעותית בין המקום הרביעי לחמישי, אך בגלל יציבות שאר הצוותים צומצם הפער מהמקום הראשון והשלישי רק בנקודה.

" חשוב מאוד שאחרי יום גרוע (אתמול), ידענו להתאפס ולחזור ליכולת הטובה שלנו. חשוב מאוד לדעת לחזור מיום רע ליכולת טובה. הדברים שרצינו לעבוד עליהם באו לידי ביטוי היום ואנחנו מרגישים שיפור והתקדמות".

מחר יתקיימו שני שיוטים אחרונים, הרוח הצפויה היא בינונית –חזקה וזאת בגלל שקע שצפוי להגיע לאזור, מה שאומר רוח חזקה אך פחות יציבה. "מחר אנחנו מצפים להמשיך ביציבות ולהפליג טוב כמו היום. נעשה את הכי טוב שאפשר, יש לנו סיכוי טוב למקום שלישי וצריך לקוות ליום חלש של הצוותים האחרים כדי להתקדם במדליות. אנחנו מתרכזים בעצמנו, בהפלגות שלנו ולא בחישובים".

הדירוג בתחרות לאחר שמונה שיוטים:

1. סוון קוסטר/קאלה קוסטר (הולנד) - 17 נק'
2. נתן ווילמוט/מלקולם פייג' (אוסטרליה) - 18 נק'
3. מתיו בלצ'ר/ניק ברנס (אוסטרליה) - 24 נק'
4. גידי קליגר/אודי גל (ישראל) - 28 נק'
5. ניק רוג'רס/ג'ו גלנפילד (בריטניה) - 46 נק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully