וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הפראנויות של קאפלו, שני אוהדי ריאל ואצבע משולשת

15.1.2007 / 12:11

אחרי ה-0:1 של ריאל על סראגוסה הפנה המאמן אצבע משולשת כלפי שני אוהדים, שלדבריו "מקללים אותי העונה וקיללו אותי לפני עשור"

בריאל מדריד העונה גם כשמנצחים צריך להסביר ולהתנצל. אחרי הניצחון 0:1 אמש (ראשון) על סראגוסה בסנטיאגו ברנבאו, עשה המאמן פאביו קאפלו את דרכו לחדר ההלבשה, לא לפני ששלף אצבע משולשת והפנה אותה לעבר היציע הקרוב. מאוחר יותר הוא הסביר שהנמענים היו שני אוהדים ספציפים שמקללים אותו מהרגע שהגיע למועדון. השניים גם הניפו שלט "רונאלדו תישאר, קאפלו להתראות כבר".

"אני רוצה להתנצל כמאמן ריאל מדריד, אבל מדובר בשני אנשים שיושבים מאחורי הספסל ולא מפסיקים לקלל אותי", אמר. "זה היה מופנה רק לשניהם". קאפלו גם הראה סימפטומים ראשוניים של פראנויה: "אלו אותם שני אנשים שקיללו אותי גם בקדנציה הקודמת שלי בקבוצה, לפני 10 שנים. אני מזהה את הקול שלהם". כזכור, קאפלו היה המאמן בבנבאו גם בעונת 1996/7, והוביל את המועדון לאליפות מרשימה. בסיום העונה הוא חזר לאיטליה.

עוד בריאל: הימים של דייויד בקהאם במועדון הלבן ספורים. אחרי שקאפלו הודיע שהקשר-דוגמן, שחתם לחמש שנים בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS בעבור 250 מיליון דולר, לא ישחק יותר במדריד, כל הצדדים מנסים לסיים את ההתקשרות בהקדם האפשרי. המטרה היא שבקס יפתח בקריירה החדשה שלו בהוליווד כבר באפריל.

הקאמבק של אטו

בסביליה מתקשים לשחרר את תחושת האכזבה מההפסד הביתי למאיורקה, 2:1. "זה היה המשחק הגרוע ביותר של העונה", אמר המאמן חואנדה ראמוס. "שני השערים שהם הבקיעו היו מתנות שהענקנו להם, אבל צריך לתת למאיורקה קרדיט, על כך שהתכוננה אלינו כמו שצריך ושיחקה היטב".

חדשות נוספות:

* סמואל אטו פתח הבוקר (שני) את אימוניו בקמפ נואו, אחרי שהחמיץ מספר חודשים בגלל פציעה. הוא סימן את המשחק נגד סלטה ויגו ב-28 בינואר כמשחק בו יעשה את הקאמבק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully