וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עדיין פה

14.1.2007 / 23:42

הלבנים של קאפלו ניצחו 0:1 את סראגוסה, וניצלו את ההפסד המפתיע של סביליה למיורקה (2:1) כדי לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות

איזה פראיירים הספרדים האלה, ככה לפחות זה נראה מהצד. אחרי שברצלונה הפסידה אתמול (שבת) לאספניול 3:1 בדרבי, המוליכה סביליה פיספסה הזדמנות נדירה להגדיל את הפער ממנה לחמש נקודות וכשלה בבית, בפעם הראשונה העונה, דווקא מול מאיורקה מהתחתית, שניצחה 1:2.

ריאל מדריד, שניצחה 0:1 את סראגוסה, ניצלה את המעידה של יריבותיה בצמרת וצימקה את הפער מסביליה לשתי נקודות. לה קורוניה ודודו אוואט יכולים לשמוח על תיקו חוץ מול הואלבה, שבוע אחרי שניצחו את ריאל מדריד.

סביליה - מאיורקה 2:1

מאיורקה דיגדגה את הקו האדום ערב המחזור והגיעה למשחק בסביליה אחרי ארבעה הפסדים רצופים וארבעה ניצחונות בסך הכל העונה, מי היה מאמין שדווקא הם ישיגו את הניצחון הראשון העונה באיצטדיון המקומי. זה קרה ומאיורקה הרוויחה שלוש נקודות כל כך משמעותיות, שהעלו אותה למקום ה-15.


השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-20, כשנאבאס מסביליה ספק הופל ספק צלל ברחבה והמארחים זכו לפנדל. קאנוטה דייק והעלה את סביליה ל-0:1. שער השיוויון של האורחים ממאיורקה הגיע בדקה ה-48. שוערה של סביליה פאלו יצא רע מאוד לכדור קרן והרחיק ברשלנות, חוזה נונס הפורטוגלי ניצל את זה כדי לכבוש את שערו הראשון בליגה הספרדית ולהשוות ל-1:1. ההגנה של סביליה המשיכה לזייף ובדקה ה-62 האורחים מהאי השלימו מהפך. ג'ורדי עבר שני מגינים ושלח כדור רוחב למקסי לופז, שבעט מול שער ריק והעלה את קבוצתו ל-1:2.

אוסאסונה - בטיס 1:5

אחרי שני ניצחונות רצופים, הקבוצה של לואיס פרננדז הסתבכה, לא רק בגלל שחטפה חמישה שערים, אלא גם בגלל שמאיורקה ברחה לה מעל לקו האדום וכעת הפער בינה לבין הקבוצה במקום ה-17, לבנטה, גדל לשתי נקודות.

המארחים עלו ליתרון בדקה ה-17 כשקוראלס שלח כדור רוחב לסולדאדו שקבע 0:1 לאוסאסונה. בדקה ה-30 ההגנה של בטיס הסתבכה ברחבה שלה ומי שניצל את זה היה פאצ'י פונאל, שהגיח מאחור וכבש את השני לאוסאסונה. דקה לסיום המחצית הראשונה, ארזו מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול שוער אוסאסונה וצימק ל-2:1. בדקה ה-56, התקפה שהחלה אצל סולדאדו וגארסיה מצאה בסופו של דבר את דויד לופז, שכבש את השלישי לאוסאסונה. סולדאדו עצמו כבש את השער הרביעי כעבור שלוש דקות בלבד. פייר וובו השלים את החגיגה עם החמישי של אוסאסונה בדקה ה-72.

שאר המשחקים

הואלבה - לה קורוניה 1:1

דודו אוואט ראה כדור ברשת שלו כבר בדקה העשירית אחרי שחאבי גררו ניצל טעות חמורה בהגנה של השוער הישראלי והעלה את הואלבה ל-0:1. לה קורוניה לא חיכתה יותר מדי כדי להשוות ואנחל אריזמנדי עשה את זה בבעיטה יפה מקצה הרחבה. לה קורוניה שמרה על המקום ה-14.

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 3:1

אתלטיקו מדריד נצמדה ליריבתה העירונית במקומות 4-5. פרננדו טורס כבש שני שערים מהירים בדקות 13 ו-20 והוביל את אתלטיקו ליתרון מוקדם משמעותי. סרחיו אגוארו סגר עניין עם השלישי בדקה ה-54. ננה כבש שער מצמק לסלטה בדקה ה-70.

חימנסטיק - חטאפה 3:1

בדקה ה-11 מריו קוטלו שלח כדור רוחב לויואר דוראדו, שנגח פנימה את הראשון של חימנסטיק. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, נאנו שלח כדור עומק לגויזה, שהמשיך לרשת וקבע 0:2. לרה צימק ל-2:1 בדקה ה-61, אבל קסקוארו דאג לשמור על החגיגות של המארחת עם שער בדקה ה-75.

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 1:0

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-70 מכדור קרן של האורחים היישר לכיוונו של דייגו פורלאן שכבש מקרוב.


סנטאנדר - ריאל סוסיאדד 0:1

לסנטאנדר: גאראיי (89)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ריאל מדריד - סראגוסה 0:1

ברוכה הבאה למאבק האליפות, ריאל מדריד. הלבנים של קאפלו היו היחידים מחבורת הצמרת שהצליחו לקחת שלוש נקודות בסוף השבוע, אחרי שניצחו 0:1 את סראגוסה, בניצחון הראשון שלהם בשנת 2007.

הגלאקטיקו דיוויד בקהאם ראה מהיציע גרסה משופרת של ריאל, עם גאגו ואיגואין הארגנטינאים, שהחזירו את המהירות והנמרצות למדרידאים. שער של ואן ניסטלרוי בדקה ה-42 אחרי בישול מצוין של היגואין העניק לריאל את הניצחון, שעשוי לשלוח אותה לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully