וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטים למני לוי? לא בא בחשבון

לי בוץ

14.1.2007 / 20:40

המשטרה לא תאפשר לאוהדי מכבי ת"א להכניס שלטים לרגל חמש שנים להתמוטטותו של מני לוי. נמני כועס על ההתאחדות

ב-26 לינואר ימלאו חמש שנים להתמוטטותו של מני לוי במשחק מול בית"ר ירושלים. אוהדי מכבי ת"א, שרצו להכין תפאורה כדי לאזכר את האירוע, קיבלו תשובה שלילית מהמשטרה, שלא מאפשרת לצהובים להכניס שלטים או דגלים לאיצטדיון מאז הדרבי התל אביבי בסיבוב הראשון.

זו אינה הפעם הראשונה בה המשטרה לא מוכנה לבוא לקראת האוהדים, גם כאשר מדובר בנושאים רגישים. לפני כשבועיים לא איפשרו השוטרים לאוהדי הפועל ת"א להכניס שלטים לזכרו של שוערה האגדי של הקבוצה, יעקב חודורוב, שהלך לעולמו, זאת בעקבות רימון ההלם שנזרק במהלך המשחק מול בית"ר ירושלים.

ניר פרצילנה, מנכ"ל חברת היכלי הספורט, הגיב לוואלה! ספורט על העניין: "איש מאוהדי מכבי ת"א לא פנה אליי לגבי העניין הזה, וחבל שכך. אם הם היו פונים אליי בנושא מני לוי לא רק שהייתי מאפשר להם להכניס את השלטים, אלא שהייתי מפנה להם במה אפילו על חשבון שלטי פרסום. מדובר במקרה חריג ושלטי החלמה למני אינם אביזרי עידוד, אך זו החלטה של משטרת ישראל".

עם זאת, אוהדי מכבי יחלקו כבוד ללוי בדרך אחרת: באותו יום שישי יגיעו נציגי האוהדים לבית משפחת לוי עם מכתבים מאוהדי הקבוצה ועם סרט שהכינו על כל רגעיו הגדולים של השחקן בקבוצה.

אבי נמני הביע היום (ראשון) אכזבה מהחלטת בית הדין של ההתאחדות שלא להעמיד לדין את בלסינג קאקו על אירועי המשחק אמש בין מכבי ת"א למכבי פ"ת (0:1).

מצלמות הטלוויזיה קלטו בבירור את קאקו בועט ללא כדור בנמני, ללא כל התגרות מצדו של השחקן. "אני חושב שההחלטה לא להעמיד את קאקו לדין היא החלטה מוטעית", אמר נמני, "אבל מאחר שצביקה רוזן חבר מאוד טוב שלי, אני מעדיף שלא לנפח את העניין יותר מדי. אני לא כועס עליו באופן אישי, אבל אני חושב שההחלטה לא נכונה מאחר והיא תקפה לא רק למקרה הזה ונותנת לגיטימציה לפגוע בשחקנים".

קשרה של מכבי פ"ת, שנראה עצבני לכל אורך המשחק, הכשיל מאחור את נמני, ובין השניים התפתח דין ודברים. קפטן מכבי ת"א לא אהב את ההתנהגות הזו של קאקו, ששיחק עמו בשנה שעברה במכבי ת"א. "בעקבות ההחלטה הזאת שחקנים יכולים לחשוב שגם אם רואים אותם בטלוויזיה כשהם פוגעים בשחקן אחר, לא יעשו להם כלום", סיכם נמני.

כהן לא התרשם מפיטר קוואי

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, ישוב מחר (שני) ארצה לאחר 24 שעות באתונה, בהן עקב אחר חלוצה הגנאי של אופי כרתים, פיטר קוואי. כהן לא התרשם מהחלוץ ויחזור לישראל בידיים ריקות, כשמכבי עדיין מחפשת אחר קשר אחורי וחלוץ שיחזקו את הקבוצה בחלון ההעברות.

כמו כן, במהלך השבוע צפויים שני הנבחנים של הצהובים, בן הולינגסוורת' ואונוקו אונייקה לקבל הודעה על שחרורם, לאחר שהשניים לא הרשימו באימונים. בתוך כך, למאמן יש קשר אחורי מאירופה על הכוונת, ובקבוצה יבדקו את האופציה הזו בימים הקרובים.

פגישה נוספת בעיניינו של לירן כהן התקיימה הבוקר בין ראשי מכבי ת"א לנציגו של השחקן, עו"ד שחר בן עמי. גם בפגישה הזו, שהיתה שנייה בשבוע האחרון, לא הגיעו הצדדים לפריצת דרך והחלטה סופית בעניינו של הקשר תתקבל ביומיים הקרובים. כזכור, מכבי מציעה ללירן כהן להאריך את חוזהו לשנתיים ולהיות מושאל לקבוצה אחרת עד לתום העונה, והקשר מוכן לקבל את ההצעה הזאת רק בתנאי שיובטחו לו מקום בסגל ודקות משחק עוד בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully