וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: קאבונגו ישוחרר, אוסמואה לא יגיע

רומן רוזנבלט

16.1.2007 / 13:47

הקשר מקונגו לא הרשים בגביע הטוטו. החלוץ מגאנה נדבק במלריה והקבוצה תחפש חיזוק אחר. איברהם ראזק חזר להתאמן

מכבי נתניה חזרה להתאמן, כשהשחקנים ששיחקו אתמול 90 דקות ערכו אימון שחרור בלבד, והיתר התאמנו כרגיל. באופן כללי שחקני הקבוצה היו מרוצים מהנקודה שהושגה אתמול מול בית"ר ירושלים. שחקן בקבוצה אמר: "אחרי מה שעברנו בשבועות האחרונים, להוציא תיקו בעשרה שחקנים בטדי, ולהיות עם ארבע נקודות מתוך שש זה המצב האופטימלי מבחינתנו".

אל האימון הצטרף הקשר הגנאי, איברהים עבדל ראזק, שחזר לישראל לאחר שעבר בגאנה טיפולי שיקום בעקבות ניתוח הברך המסובך שעבר בספטמבר האחרון. כבר היום הוא החל לערוך ריצות מסביב למגרש. השחקן, שכרטיסו שייך למכבי נתניה, מאוד שמח לחזור לפגוש את חבריו ואת המאמן ראובן עטר, שהיה זה שהביא אותו למועדון. בשלב זה השחקן אינו שש להתראיין, והסכים רק לומר: "אני מרגיש טוב יותר, וכעת אני רוצה להתרכז בהמשך השיקום שלי, ולא בשום דבר אחר".

הקשר הקונגולזי הונורה קאבונגו (בן 21), שהחל להתאמן בקבוצה, לא הרשים במשחק גביע הטוטו מול הכח עמידר ר"ג וישוחרר. יחד איתו היה אמור להיבחן גם החלוץ הגנאי אלכס אוסמואה, אך השחקן לא יגיע לארץ. "אוסמואה נדבק במלריה במהלך מסע הנבחרת האולימפית של גאנה לחוף השנהב, כאשר נעקץ על ידי יתושים שהעבירו לו את המחלה", כך הסביר לפני שעה קלה לאתר הרשמי של מכבי נתניה, סוכנו של השחקן דדה חדד. זמן ההתאוששות ממחלת המלריה אורכת כחודש וחצי כך הסביר חדד. בשל כך הוחלט במועדון כי אוסמואה לא יגיע להיבחן, ומכבי נתניה תמשיך בחיפושיה אחר חלוץ זר.

עדכון ראשון: 17:53, 14/01/07
עדכון אחרון: 13:47, 16/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully