וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא איבדה נקודות בצמרת

14.1.2007 / 23:21

אינטר יכולה להודות למסינה, שהישוותה בדקה ה-90 מול רומא וסידרה לה פער של 9 נקודות בצמרת. ניצחונות לפאלרמו ומילאן

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית יושלם הערב (ראשון) במשחק בין לאציו לסיינה. אחרי ניצחונה של המוליכה אינטר אתמול, הדולקת אחריה רומא לא הצליחה לשמור על פער של שבע נקודות אחרי שסיימה ב-1:1 מול מסינה בסיציליה והפער של הנהזורי צמח ל-9 נקודות. השלישית פאלרמו ניצחה את אודינזה 0:2 וצימקה את הפער מהרומאים ל-4 נקודות.

קטאניה, הרביעית ערב המחזור, איבדה נקודות יקרות בהפסד החוץ 2:1 לקייבו ואיבדה למעשה גם את המקום הרביעי ללאציו, שסיימה בתיקו 1:1 מול סיינה. מילאן קפצה עוד שתי מקומות, הפעם למקום התשיעי, אחרי שניצחה את רג'ינה 1:3.

מסינה - רומא 1:1

כמה שהשאננות של הרומאים עלתה להם ביוקר. במשך 90 דקות הם האמינו ששער בודד יסיפיק להם כדי לצאת עם הניצחון הרביעי ברציפות בליגה, אבל הדקה ה-90 חיסלה להם את החגיגה.

בדקה ה-39 פרנצ'סקו טוטי הכניס כדור לאלסנדרו מאנסיני, שהעביר את השוער וגילגל פנימה. בתום מחצית שניה די משעממת, פיזארו הכשיל שחקן של מסינה ברחבה בדקה ה-90 ואלסנדרו פאריסי גילגל את הפנדל בקלות פנימה, כדי להשוות ל-1:1. אגב, אותו פאריסי הורחק שתי דקות ארחי הגול שלו בכרטיס צהוב שני.

פאלרמו - אודינזה 0:2

המארחים חזרו למסלול הניצחונות וצימקו את הפער מרומא במקום השני לארבע נקודות. בדקה ה-33 פאלרמו עלתה ליתרון כשאנדראה קראצ'יולו התמקם מצויין ברחבה והשתלט על כדור רוחב כדי לנגוח פנימה. בדקה ה-77 קוריני הרים כדור חופשי לכריסטיאן זקארדו שכבש את השני לפאלרמו.

אודינזה ירדה למקום העשירי בטבלה.

מילאן - רג'ינה 1:3

מילאן השיגה ניצחון שלישי ברציפות וטיפסה למקום התשיעי. בלי העונש שלה, היא כבר הייתה מדורגת במקום הרביעי בתום המחזור הזה.


בדקה השביעית, אנדראה פירלו הפציץ בבעיטה חופשית מ-25 מטר והעלה את המילאנזים ל-0:1. בדקה ה-35, קלרנס סידורף החליף מסירות עם ינקולובסקי וכבש את השני למילאנזים. בדקה ה-68 רולאנדו ביאנצ'י השתלט על כדור 25 מטרים מהשער ודהר קדימה כדי לצמק ל-2:1. התקוות של רג'ינה נמוגו בדקה ה-78, כשסידורף הכניס כדור נהדר לאלברטו ג'ילארדינו, שכבש את השלישי למילאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שאר המשחקים

קייבו - קטאניה 1:2

לקייבו: פרנקו סמיולי (58) , סרג'יו פליסייה (64 בפנדל). לקטאניה: לורנצו סטוביני (40).

אטלאנטה - ליבורנו 1:5

לאטלאנטה: כריסטיאנו דוני (38, 45), מאסימו דונאטי (57) , לוקה אריאטי (67), ניקולה ונטולה (90). לליבורנו: מארק פפרצל (53).

קליארי - אסקולי 0:1

בדקה ה-16 דויד סואזו הוכשל ברחבה והכניע בקלות את פאליוקה מהנקודה הלבנה.

לאציו - סיינה 1:1

ללאציו: תומאסו רוקי (61). לסיינה: פרנצ'סקו קוזה (87).

סמפדוריה - פיורנטינה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully