וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר וגל נפלו למקום הרביעי במיאמי

14.1.2007 / 13:57

צמד שייטי ה-470 סבל בעיקר מבעיות טכניות ביומה השני של האליפות והתרחק עד 5 נקודות מאיזור המדליות באליפות צפון אמריקה

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר ואודי גל, סבלו היום (ראשון) משילוב של חוסר מזל ,הפלגה לא טובה ובעיות טכנית וירדו למקום הרביעי בתום יומה השני של אליפות צפון אמריקה במיאמי.

הרוח במהלך היום היתה 14-16 קשר, כלומר בינונית. בשיוט הראשון הצוות הישראלי התמקם בין מקומות 6-10 אבל בצלע האחרונה, טעות טכנית נדירה יחסית, גרמה להתהפכות הסירה והם סיימו במקום ה-23. בשיוט השני הם חזרו לעצמם וסיימו במקום הרביעי. השיוט האחרון של היום השני התחיל עם זינוק לא טוב אך הם תיקנו אותו ועלו עד למקום השני, אלא שאי עמידה באסטרטגיה בתוספת של כמה בעיות טכניות, גרמו להם להידרדר ולסיים רק במקום ה-15.

כרגע הצוות נמצא במקום הרביעי כאשר השיוט הגרוע ביותר (מקום 23) ירד מהספירה. בשלושת המקומות הראשונים מדורגים צמדים מאוסטרליה (פעמיים אלופי עולם) והולנד, ונכון לעכשיו קליגר וגל רחוקים בחמש נקודות מהמקום השלישי וב-12 נקודות מהראשון.

גידי קליגר אמר היום: "הפלגנו לא טוב וכתוצאה מכך הדרדרנו בדירוג הכללי, אנחנו לומדים מהטעיויות ומחר נעשה את זה טוב יותר. אנחנו עדיין במצב טוב מאוד, מחר צפוייה רוח חלשה עד בינונית וזו הזדמנות טובה לתרגל דברים, אנחנו מאמינים בעצמנו והכל עדיין פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully