וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלדיירה: "אני מוכן לעזוב"

14.1.2007 / 13:33

הקשר הברזילאי, שנופה מסגל מכבי פ"ת, פותח את הפה על השעייתו: "אני לא מתאמן ברצינות? שטויות. אני רוצה לדעת אם הם רוצים אותי"

הקשר הברזילאי של מכבי פתח תקווה, אנדרה קאלדיירה, מאוכזב. הוא לא מבין מדוע המאמן, גיא לוזון, סילק אותו מהאימון המסכם ביום חמישי ומדוע עמד בפני ועדת משמעת פנימית שערכה לו ההנהלה. בקבוצה הסבירו כי סילוקו מהאימון נבע מחוסר רצינות שהפגין הקשר, זאת לאחר שהמאמן התחשב בו ואפשר לו לשהות עם אשתו שכרעה ללדת, על חשבון האימונים.

דוד מרואני, ממערכת "הארץ", מוסיף כי בועדת המשמעת נקנס הקשר הברזילאי ב-2,000 דולר על תנאי. "הקנס הוא על תנאי מאחר שזאת עבירת משמעת ראשונה שלו", אמר יו"ר מכבי פתח תקוה, משה זוארץ.

"אני לא מבין למה הוא (לוזון, א"י) סילק אותי", אמר הקשר אתמול, בשעה שקבוצתו התמודדה מול מכבי תל אביב (הפסידה 0:1). "אני לא מתאמן ברצינות? שטויות. אם לא הייתי טוב באימון זה בטח לא בגלל שאני לא רציני. קורה ששחקן נתפס לתקופה כזאת שבה הוא לא הכי טוב ושהמאמן מאוכזב ממנו. זה נורמלי לחלוטין, אבל אני מקצוען, ממש לא הפגנתי חוסר רצינות. הוא ביקש שאצא החוצה וכיבדתי אותו".

אתה רוצה לעזוב?

"יש לי חוזה עד תום העונה, אבל אני צריך לשמוע מה הם (ההנהלה) רוצים ממני. נוצרה סיטואציה לא נעימה וצריך לדעת איך יוצאים ממנה".

אתה מתכוון ללחץ שבו אתה שרוי בעקבות הולדת הבן?

"לא, אני מדבר על הסיטואציה הזאת שבגללה אני לא משחק. במחזור האחרון, נגד הפועל פתח תקווה, לא שיחקתי ואני ממש לא מבין למה. זה בטח לא קשור לבן שלי. לא ביקשתי לעזוב את הארץ, אני גר בפתח תקווה והוא כאן איתי".

ההנהלה צפויה לקנוס אותך בטענה שאתה לא מתאמן ברצינות.

"אם זה מה שייקבע, אני לא אשלם כלום כי הדברים לא נכונים. אם לא התאמנתי טוב, אז זה קרה, לא עשיתי שום דבר בכוונה. שיסבירו לי למה לא שיחקתי נגד הפועל. אדרוש לדעת את הסיבה".

אורי לוזון, אחיו של המאמן, משחק על המשבצת שלך.

"אני יודע בדיוק מה אתה שואל ואענה לך בכנות. נכון שהוא אחיו, אבל הוא גם שחקן כדורגל. אם הוא חושב שהוא יותר טוב ממני, שישחק. אתה שואל למה הוא משחק? כנראה שהוא שחקן מצוין".
אז הכל בסדר מבחינתך?

"לא, לא הכל בסדר. אני צריך לדעת למה לא שיחקתי במשחק
האחרון ואם הם בכלל רוצים אותי. אם לא הייתי טוב במחזור שלפני, נגד מכבי חיפה, אז כל השחקנים היו צריכים לשבת בחוץ, כי כולם לא היו טובים. אז לומר עלי שאני לא רציני? אני מקצוען. אם לא רוצים אותי, שיגידו, אני מוכן לעזוב. מצד שני, שלא תבין לא נכון, אני מקווה שנפתור את הבעיות ושהכל יסתדר בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully