וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ברזילאי חתם בבית"ר

אסף שקד

14.1.2007 / 13:20

טיינה קלבר שוונק בן ה-27 יצטרף לקבוצה אם יעבור את הבדיקות הרפואיות. מזרחי אחרי ה-0:0 עם נתניה: "יש ליקויים שצריך לטפל בהם"

אחרי טוטו, בית"ר ירושלים החתימה היום (ראשון) שחקן נוסף מברזיל. המדובר בחלוץ טיינה קלבר שוונק בן ה-27, שחקנה של קבוצת פיגוארנשה, בשורותיה כבש בעונה החולפת 14 שערים.

כל פרטי החוזה נסגרו והחתימה הראשונית בוצעה. כעת מחכים בבית"ר לבדיקות הרפואיות, ואם השחקן יעבור אותן בהצלחה, תעביר אותו הקבוצה בבקרה התקציבית. שוונק צפוי לנחות בישראל מחר (שני) ב-18:00.

בית"ר סובלת מחוסר מחץ בהתקפה, שהתבטא גם ב-0:0 הביתי מול מכבי נתניה בשבת. מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, התייחס בסיום להיעדר הרגל המסיימת: "דווקא מול עשרה שיחקנו פחות טוב, במחצית הראשונה היינו צריכים לכבוש. חבל, לא הלך. הלאה. חסרה לנו יכולת סיום. הגענו למספיק מצבים".

על הלחץ בו נמצאת הקבוצה, אמר מזרחי לערוץ 10: "הלחץ בירושלים לא פשוט ולא קל, הקהל רוצה שנוביל 0:2 אחרי 20 דקות. אני בטוח שאם הסגל הזה ועם חיזוק מתאים בית"ר תיראה טוב יותר. כולם מבינים את המצב של הקבוצה, גם שאנחנו נמצאים במקום הראשון יש ליקויים שצריך לטפל בהם". כעת נראה שהחיזוק הגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully