וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן המריא לאתונה לעקוב אחר קוואי

לי בוץ

14.1.2007 / 12:49

מאמן מכבי ת"א חידש את נסיעתו ליוון לאחר שהתברר שחלוץ אופי כרתים כשיר לשחק. בהלת כרטיסים לקראת הדרבי התל אביבי

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, המריא הבוקר (ראשון) ליוון על מנת לעקוב אחר החלוץ פיטר אופרו קוואי, המשחק בקבוצת אופי כרתים. נסיעתו של כהן לאתונה בוטלה אמש לאחר החלוץ נפצע באימון ולא צפוי היה לשחק היום עם קבוצתו, אך במהלך הלילה התברר כי החלוץ כשיר וכהן עלה על הטיסה כמתוכנן.

"אנחנו לא מוותרים על חיזוק", אמר כהן לאחר הניצחון על מכבי פ"ת אמש. "עוד לא סיימנו לבחון את בן הולינגסוורת' ואונוקו אונייקה, אך עדיין יש לנו מועמדים נוספים. אני עושה עבודת סקאוטינג כפי שעשיתי בקיץ ויש לי עוד שניים-שלושה שחקנים שאסע לראות אותם".

מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביב שיתקיים בעוד שבועיים בבלומפילד בשיאה, וכ-3,000 כרטיסים כבר נמכרו. כזכור, מכבי ת"א החלה למכור כרטיסים למשחק כבר לפני שבוע ונכון להיום אזלו כרטיסי הנוער לשערים 8 ו-10,11 של הצהובים ולשערים 4,5 ו-7 של האדומים.

הקופות בקרית שלום ימשיכו להפתח בימי חול בין השעות 15:00 ל-18:00, ובמכבי מאמינים כי כל הכרטיסים ימכרו עוד לפני יום המשחק.

הבוקר (ראשון) קיבלו השחקנים ששיחקו 90 דקות מול מכבי פ"ת יום חופש, ולמתחם האימונים בקרית שלום הגיעו רק המחליפים ואלו שלא זכו לדקות משחק אתמול. לתדהמת הנוכחים במקום, השניים שהצטרפו לחניכים של אלי כהן הם לירן כהן ואיבן ראזיץ', ששוחררו מהקבוצה לפני כחודש ומאז הם עורכים אימונים אישיים. את האימון העביר עוזר המאמן ויקי פרץ, זאת מאחר ואלי כהן שוהה בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully