וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפי חשף שיניים בהרצליה

רומן רוזנבלט

13.1.2007 / 21:51

חלוץ קבוצתו של פרדי דוד התעמת עם אוהדי הקבוצה, לאחר ההפסד להכח עמידר ר"ג (2:1). שיימן שוקל לחזק את הקבוצה

הפסדה של מכבי הרצליה הערב (שבת) להכח עמידר ר"ג (2:1) עירער את הקבוצה. חלק משחקנים מיהרו לרדת לחדרי ההלבשה עם שריקת הסיום, וחלק, ובניהם הבלם יה יה פטי והשוער יוסי שקל, נותרו דקות ארוכות על הדשא. מיד עם ספיגת השער וסיום המשחק, התווכחו שחקני ההגנה של הרצליה ביניהם, לגבי האחריות לשער ומפלס העצבים במגרש הרקיע שחקים.

אוהדי הקבוצה התגודדו דקות ארוכות ליד חדרי ההלבשה, בעטו בגדרות וקיללו את יו"ר הקבוצה אריאל שיימן ואת המאמן פרדי דוד. יה יה פטי ופפי קימוטו, שיצאו יחד מחדרי ההלבשה, זכו לקיטונות של קללות. קימוטו לא התאפק וניסה להגיע לעימות פיזי עם אחד האוהדים שקילל אותו, וכוחות השיטור נאלצו לחסום את השחקן פעמיים, לאחר שחזר וניסה להגיע לאותו אוהד. לפני שנכנס למכוניתו אמר קימוטו לאותו אוהד :"אם אראה אותך, אני זוכר את הפנים שלך".

בעקבות ההפסד של הקבוצה והירידה למקום אל מתחת לקו האדום, שוקלים בהרצליה לא להסתפק בהבאת קשר זר בלבד, אלא יתכן ולחזק את הקבוצה בעוד שחקנים. לא נפסלת האפשרות שאחד מהם יהיה זר, מה שאומר שאיבון ארייטה או פפי קימוטו עשויים לשלם את המחיר וללכת הביתה. הדברים ידונו כשהרוחות סביב ההפסד יירגעו, ויהיו תלויים כמובן גם באפשרויות התקציביות של הקבוצה. לא מן הנמנע, ששאול סמדג'ה יחזור בשבוע הבא לשער, כחלק מהשינויים שצפויים בעקבות ההפסד, מה גם שהיריבה בשבוע בא, היא בית"ר ירושלים ודוד עשוי לבחור בשוער עם ניסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully