וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות שלהן

לי בוץ ורומן רוזנבלט

14.1.2007 / 8:08

בהפועל ת"א מרגישים שחייבים לחזור עם נקודות. שחר נתן מנה לשחקני מכבי חיפה. ב-20:50 (ערוץ 10) הן תקבלנה צ'אנס לסגור את הפער מבית"ר

הפועל ת"א ערכה אתמול (שבת) את האימון המסכם לקראת משחק הליגה המסקרן מול מכבי חיפה בקרית אליעזר מחר. חניכיו של יצחק שום מקווים לנצל את איבוד הנקודות של בית"ר ירושלים בטדי מול מכבי נתניה (0:0), ורוצים לשחזר את הניצחון על האלופה בסיבוב הראשון בבלומפילד (0:2). "חייבים לקחת נקודות מחר", אמר שחקן בהפועל לוואלה! ספורט. "נצא פראיירים אם לא נדביק את בית"ר אחרי התיקו עם נתניה".

הקפטן יוסי אבוקסיס היחיד לו אושר להתראיין, הוסיף: "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק, אבל הוא חשוב לחיפה כמו שהוא חשוב לנו. אנחנו צריכים להתמקד בשחקנים ההתקפיים שלהם, כל קבוצה היתה רוצה שחקנים כמו קטן, קולאוטי, מסודי, ארבייטמן ורפאלוב בהתקפה. צריך לשים לב ולהיזהר מכל אחד מהם".

"לא נבוא להסתגר", המשיך הקפטן. "למרות שאני תמיד אומר שחיפה בחוץ זה אחד המשחקים הכי קשים שיש בעונה". אבוקסיס, שנפצע במהלך השבוע ברגלו והדאיג לא מעט את הצוות המקצועי, התאמן באופן מלא ביומיים האחרונים והוא צפוי לפתוח מחר בהרכב הראשון. "רק אתמול התאמנתי בפעם הראשונה ואני מקווה שיהיה בסדר", הסביר אבוקסיס, "היום אני מרגיש טוב יותר".

בדומה לאבוקסיס, גם אליניב ברדה יצר לא מעט דאגה בקבוצה, לאחר שנפצע ברגלו ולא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע. עם זאת, ברדה חזר אתמול לאימונים מלאים וגם הוא יקבל את חולצת ההרכב בקרית אליעזר.

למרכז ההגנה של האדומים יחזור חאבייר פאאס, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים מאחר ושהה בחופשת מולדת בארגנטינה. פאאס ישחק לצידו של יוסי ביטון, שיחליף את טל חן הפצוע. שום עדיין מתלבט לגבי גילי ורמוט, שלא שיחק בשבוע שעבר מול מכבי הרצליה מאחר וחלה בשפעת. את מקומו של ורמוט מילא אז איבזיטו אוגבונה, שכבש את שני השערים היחידים במשחק, ויתכן כי המאמן ימשיך לתת קרדיט לחלוץ.

לוסיאנו דה ברונו, שהחלים מהשבר בכף רגלו, לא ייכלל בסגל למשחק. הצוות המקצועי החליט להעניק לקשר, שעורך אימונים מלאים בימים האחרונים, מנוחה של שבוע נוסף בטרם יחזור, וזאת על מנת שלא לסכנו להמשך הליגה.

קרוב ל-2,000 אוהדים צפויים להגיע מת"א לקרית אליעזר, והאדומים מתכוונים לעשות את הדרך לחיפה בשיירה של מכוניות מעוטרות בדגלים וצעיפים של הקבוצה, אשר תצא מת"א בשעה 17:30. כמו כן, אירגנו האוהדים הסעות לטובת אלו שלא יוכלו להגיע ברכבם הפרטי, אשר יצאו מבלומפילד באותה השעה.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, יוסי ביטון, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, סלים טועמה, ברוך דגו, גילי ורמוט (איבזיטו אוגבונה), אליניב ברדה.

נאום המוטיבציה (בערך) של שחר

מכבי חיפה ערכה ביום שישי אימון באווירה מחויכת יותר מזו שאיפיינה את מהלך השבוע. בנוסף, נשיא הקבוצה, יעקב שחר, הגיע למתקן האימונים בכפר גלים על מנת לעודד את השחקנים.

רוני לוי אמר: "עברנו שבוע לא נעים, אבל אני חושב שלא צריכים להיות דרמטיים. כשאתה מתחיל את השבוע עם הפסד ההרגשה לא הכי טובה אבל לשמחתנו יש את המשחק הבא ונשתדל לתקן בו. לגבי המשחק ביום ראשון, הרי כשאתה מאבד את הרזרבות שלך ואת העודף שהיה לך, אתה לא יכול להרשות לעצמך להפסיד נקודות. מבחינתנו כל משחק אסור להפסיד נקודות אבל אמרתי את זה גם אחרי המשחק האחרון. בשבילי יותר חשוב שתהיה לנו יכולת טובה, מקצועית שיביאו נקודות באופן טבעי".

לוי גם נדרש לשאלה שמעסיקה את כל עיר הכרמל: "לא יהיו שינויים בסגל, אולי שינוי קטן כזה או אחר. כנראה שאף זר לא ישוחרר".

יניב קטן, אמר לקראת המשחק: "עברנו שבוע לא נעים, לא קל אבל צריך להרים את הראש, סה"כ מדובר בכדורגל ואנחנו עם הפנים ליום ראשון".

כשנשאל האם הקבוצה שביעה אחרי 3 אליפויות רצופות ענה קטן: "זה שלקחנו אליפויות זה כל הכבוד ויפה מאוד אבל מכבי חיפה צריכה בכל שנה להיות מוכנה. גם השנה, אם לא ניקח אליפות, זו תהיה אכזבה גדולה מבחינתנו".

יעקב שחר אמר לשחקנים בתום האימון: "החלטתי לבוא לפה כדי להוציא בפניכם את המועקה והאכזבה הגדולה שיש לי מכל השבוע האחרון, מאז המשחק מול בני יהודה. אכזבתם אותי מאוד ואתם צריכים להבין שמכבי חיפה זה לא רק 22 שחקנים, יש אוהדים והרבה אנשים שקשורים למועדון הזה. למה אתם משחקים ככה? חסר לכם משהו שאנחנו לא נותנים לכם? אם תשחקו ביחד ביום ראשון אני בטוח שהתוצאה תהיה טובה".

על פי האימון המסכם של הקבוצה שנערך בשבת נראה כי לוי עדיין מתלבט אם להוריד את אולארה לספסל, או לפתוח עימו ועם חרזי כממגן ימני. נראה גם כי אלן מסודי יחזור להרכב. רוני לוי קיים אסיפה עם השחקנים, ללא קטעי וידאו. טרם נמכרו כל הכרטיסים למשחק וקיים ספק אם האיצטדיון יהיה מלא, אבל עדיין צפויה להגיע כמות של קהל שלא היתה בקרית אליעזר שבועות ארוכים.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן (רפאל אולארה), אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, שאבייר אנדרסון, אלן מסודי (ליאור רפאלוב), שלומי ארבייטמן; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

עדכון ראשון: 13.1.07, 22:10
עדכון אחרון: 14.1.07, 08:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully