וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא - אשדוד: דו"ח חמור של קינן

יואב ויכסלפיש

14.1.2007 / 12:20

זה השבוע השני ברציפות בו מסיימים חניכיו של אלון חזן ב-2:2, הפעם מול הפועל כפ"ס. שני שערים של יבואה איזנו את השניים של יניב עזרן

באשדוד באו בסיום ב-2:2 בכפ"ס בטענות אל השופט, אסף קינן, שהרחיק במחצית השנייה את אלון חזן, אולם לאור כמות ההזדמנויות אליהן הגיעה הקבוצה במחצית הראשונה, ספק אם יש לאשדודים מישהו להאשים מלבד את עצמם על כך שזהו המחזור השני ברציפות שהם מסיימים ב-2:2. כפ"ס, מצידה, אמנם תמשיך להסתכל למטה במקום מעלה.

קינן עצמו ציין בדו"ח השיפוט שמסר לאיגוד השופטים: "בדקה ה-86 הורחק מאמן אשדוד, אלון חזן, לאחר שיצא מהאיזור הטכני וצעק לעבר עוזי בסון 'לך קיבינימאט יא פחדן'. לדברי בסון בדרכו החוצה הוסיף המאמן ואמר 'אני אטפל בך'".

המשחק עצמו נפתח בסערה עם שער של יבואה בדקה השלישית, אבל שוויון של יניב עזרן נשאר עד למחצית אחרי חמש הזדמנויות נוספות שהיו רשום עליהן שער. אשדוד פתחה בסערה עם 1:2 של עזרן בדקה ה-47, אבל בדקה ה-52 השווה יבואה, ומאותו רגע התפתח משחק שווה כוחות והשוערים המשיכו לעבוד במרץ.

מהלך המשחק

דקה 3: גול! טובול הוציא חוץ, גונזאלס איבד את הכדור ליבואה, שבעט מ-18 מטרים לפינה השמאלית, 0:1.

דקה 8: לויטה הודף נגיחה מצוינת של עזרן מחמישה מטרים

דקה 22: גול! יניב עזרן נגח פנימה כדור שהגביע גונזאלס מאגף ימין, וקבע 1:1.

דקה 27: שער של ברדה בנגיחה נפסל בגלל נבדל.

דקה 39: יבואה מרים מימין ודוארטה נוגח מקרוב החוצה.

דקה 40: שער של יבואה בנגיחה נפסל בגלל נבדל.

דקה 47: גול! דוד רביבו הרים כדור מימין, ברדה הוריד בראש לעזרן, טלקר לא הצליח להרחיק ועזרן כובש מקרוב את ה-1:2 של אשדוד.

דקה 52: גול! ישראלביץ' מסר לבן לוז, וזה העביר כדור רוחב ליבואה, שכבש מקרוב את ה-2:2.

דקה 77: אבו באקרי בועט חזק ושטוח מ- 18 מ' אג'יי הודף.

דקה 89: שריקי מרים משמאל, בן לולו נוגח סמוך לקורה הימנית.

הרכבים:

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, עמנואל פאפו; יעוזה אבובקרי, עידן שום, בן לוז (שלו מנשה 81), גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה (אבי קנפו 68)

אשדוד: סמי אג'יי: אמיר אלקריף (אושרי אלפסי 74), אייל אלמושנינו, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו: יניב עזרן, ינון ברדה (משה בן לולו 68), עידן שריקי

עזרן: "התיקו משקף"

כובש הצמד יניב עזרן הודה שהתוצאה מאכזבת: "היה לנו משחק התקפה טוב, אבל איבדנו שתי נקודות. צריך לזכור שכפ"ס קבוצה ביתית והתיקו משקף"

מאמן אשדוד, אלון חזן: "חבל שאיבדנו שתי נקודות אבל זה היופי שבכדורגל. אף אחד לא היה חסרלי היום באופן ספציפי למרות ששיחקנו בלי הולצמן וגורה טל. אני לא זוכר מי הקבוצה האחרונה שניצחה בכפר סבא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully