וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחץ בירושלים לא פשוט"

13.1.2007 / 19:30

בית"ר ירושלים חסרה מחץ, לא הצליחה לכבוש מול עשרה נתנייתים וסיימה ב-0:0. יוסי מזרחי מסביר: "יש לנו ליקויים שנצטרך לטפל בהם". חלוץ ברזילאי מועמד לקבוצה

בסיבוב הראשון, כזכור, הדהימה מכבי נתניה את בית"ר ירושלים בקופסה, וגברה עליה 1:3 אחרי משחק מצוין. כמה השתנה בשתי הקבוצות מאותה שבת. שתיהן החליפו מאמנים, סבלו מסערות תקשורתיות ונראות אחרת לגמרי מבחינה מקצועית.

היום (שבת) בטדי נתניה, שרק החלה את המהפכה השקטה של ראובן עטר עם ניצחון על כפ"ס, באה בעיקר בשביל לקחת נקודה. עטר מקווה להביא בשורה חדשה לעיר היהלומים, אבל טדי הוא לא הכתובת בו היתה אמורה להתחיל הפריחה ההתקפית של שכטר, אנסומבו וחבריהם.

בבית"ר, לעומת זאת, לא יזהו את אוסי ארדילס, המאמן שהפסיד לנתניה, גם אם הוא יפתח באסטה בשוק מחנה יהודה. הקבוצה של מזרחי נראית ממוקדת במטרה, יציבה ויעילה, אך מול עשרה שחקנים של נתניה חסרה את המחץ הדרוש לקבוצה המתיימרת לזכות באליפות.

עשרות כדורים של הירושלמים הסתובבו ברחבה של נתניה (שחסרה מהדקה ה-44 את אורי אוזן, שהורחק אחרי שנגע בידו בכוונה וספג את הצהוב השני שלו במשחק) אך לא מצאו את הכתובת, פעם בדקה ה-37 זאת היתה הקורה שעצרה בעיטה מצוינת של זנדברג מ-20 מטרים, ופעם אחרת היה זה שטראובר שמנע מטוטו תמוז שער בנגיחה. בקרית אליעזר ובוולפסון חיככו ידיים בהנאה.

מהלך המשחק

דקה 23: אופיר חיים בעט מ-20 מטרים, קורנפיין הדף לקרן

דקה 37: הזדמנות רצינית ראשונה במשחק. מיכאל זנדברג בעט מצוין מ-18 מטרים כדור מהאוויר ונעץ אותו במשקוף

דקה 44: אורי אוזן קפץ עם זנדברג לכדור גובה באמצע המגרש. חיים יעקב שמע מהקוון זטלמן שהמגן הנתנייתי, שכבר סחב כרטיס צהוב, שלח יד מכוונת לכדור. לשופט לא נשאר אלא לשלוף לשחקן את הצהוב השני, ואת האדום.

מחצית 2

דקה 47: בונדאה סובב כדור בשמאל 25 מטרים אלכסונית מהשער, אבל קורנפיין הדף בקצות האצבעות לקרן

דקה 48: מירוסביץ' קיבל מטוטו תמוז ברחבה, אך בעט חלש ורחוק מהקורה

דקה 57: נגיחה של טוטו תמוז נעצרת כמעט על הקו על ידי שראובר, שלמרות כל הכדורים שהסתובבו אצלו ברחבה, לא נאלץ למתוח איברים

דקה 67: הרמה מצוינת של אמסלם מצאה את פינטו שנגח ליד הקורה

דקה 72: מירוסביץ' השאיר לבואטנג שמ-18 מטרים בעט שטוח וחזק, אבל שטראובר שוב היה במקום לעצור

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, דוד אמסלם, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, יואב זיו, גל אלברמן, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, טוטו תמוז.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן (הורחק), אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, זנו בונדאה, מזואה אנסומבו, אמיר טגה, אופיר חיים, איתי שכטר, אובודו אוקוצ'ה.

מזרחי: "יש ליקויים שצריך לטפל בהם"

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי: "דווקא מול עשרה שיחקנו פחות טוב, במחצית הראשונה היינו צריכים לכבוש. חבל, לא הלך. הלאה. חסרה לנו יכולת סיום. הגענו למספיק מצבים".

על הלחץ בו נמצאת הקבוצה, אמר מזרחי לערוץ 10: "הלחץ בירושלים לא פשוט ולא קל, הקהל רוצה שנוביל 0:2 אחרי 20 דקות. אני בטוח שאם הסגל הזה ועם חיזוק מתאים בית"ר תיראה טוב יותר. כולם מבינים את המצב של הקבוצה, גם שאנחנו נמצאים במקום הראשון יש ליקויים שצריך לטפל בהם".

בית"ר מעוניינת בקלבר שווינק, חלוץ בן 27 ששיחק השנה בפיגוארנשה הברזילאית. ועם זאת לא ברור מתי, אם בכלל, יגיע השחקן להתרשמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully