וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ישראלי בדרך לצ'לסי?

שאול אדר, לונדון

13.1.2007 / 15:01

אחד ממוקדי הסכסוך בין אברמוביץ' למוריניו הוא דרישה של הבעלים להביא "מאמן ישראלי דובר רוסית" שיוכל לעזור לשבצ'נקו. שומי בהיכון?

האם רומן אברמוביץ' מעוניין להביא את יצחק שום לצ'לסי? הבי.בי.סי והגארדיאן פרסמו היום (שבת) על קרע בין רומן אברמוביץ' ומאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, לאחר שהביליונר דרש מהמאמן למנות "מאמן ישראלי דובר רוסית שיעבוד עם שבצ'נקו", לתפקיד עוזר המאמן במקומו של סטיב הארפר. מכיוון שבשוק המאמנים הבכירים בישראל יצחק שום הוא היחיד שדובר רוסית, סביר להניח שמדובר במאמן הפועל ת"א.

אברמוביץ' הוא חבר קרוב של החלוץ האוקראיני ונחשב לאיש שאחראי להבאתו למערב לונדון תמורת 30 מיליון פאונד. אבל שבצ'נקו התקשה להסתגל לקצב של הליגה האנגלית, מתקשה להבקיע (5 שערים ב-29 משחקים), רחוק מלהרשים ואף לא נכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק היום מול וויגאן (לעומתו, בן סהר בן ה-17 נכלל בסגל). תגובתו של מוריניו לדרישה הייתה ש"עדיף ששבצ'נקו יתחיל לעבוד לשם שינוי", והפגישה הסתיימה בטריקת דלת.

כמו כן דווח על קרע בין מוריניו ופרנק ארנסן, הסקאוט הראשי של המועדון ואחד משלושת האנשים החשובים בו. מוריניו, שניסה לחזק את ההתקפה ולרכוש בלם ומגן, נתקל בסירוב מצד ארנסן. וכך הניסיונות להחתים את מיקה ריצ'רדס, טל בן חיים, ג'רמיין דפו ושחקנים אחרים נתקלו בסירוב, שהוביל לשמועות על עזיבת המאמן הפורטוגלי את צ'לסי בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully