וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח הוציאה מים מהסלע

רומן רוזנבלט

13.1.2007 / 19:45

פטי קבע 0:1 להרצליה (35) ומור גולן השווה ל-1:1 (43). תיקו? איתי סלע ב- 1:2 דרמטי בתוספת הזמן, העלה את הכח מעל לקו האדום

כשחובבי הספורט מדברים על "משחקים על שש נקודות", הם מתכוונים בדיוק למשחקים כאלה. הרצליה והכח נפגשו לקרב ישיר בין שתי מועמדות לירידה, בתקווה להצטייד גם בנקודות חשובות וגם בתנופה מוראלית.

שער של בלם מכבי הרצליה יה יה פטי, קבע 0:1 בדקה ה-35. הכח השוו שמונה דקות אחר כך, כשמור גולן קבע 1:1 לאחר כדור חופשי שהרים יוסי רוזן. שני השערים הללו סיכמו מחצית ראשונה שקולה וקצבית, בה הכדור נע במהירות מרחבה לרחבה.

המחצית השנייה היתה חלשה מאוד ונטולת אירועים משמעותיים, אבל הדובדבן הגיע עמוק בתוספת הזמן, כשאיתי סלע כבש שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן והעניק ניצחון שני העונה להכח עמידר ר"ג. פרדי דוד והרצליה לא ניצלו הזדמנות פז לברוח מהתחתית, מלמיליאן וחניכיו הוכיחו כי עדיין מוקדם להספידם.

מהלך המשחק

הרכב מכבי הרצליה: יוסי שקל; חי בן לולו, יה-יה פטי, חיים מלכה, אייל טרטצקי; דהייו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; פפי קימוטו, איבון ארייטה.

הרכב הכח עמידר ר"ג: מרשל עודה; ליאור ראובן, איציק כהן, סביטי ליפניה, שוקי נגר; אדריאן גמאן, דן רומן, יוסי רוזן, מנור חסן (אסי בוזגלו, 46); מור גולן, שלומי אדרי.

דקה 3: ליאור ראובן הגביה כדור לרחבת הרצליה, מנור חסן נגח ממרחק של שבעה מטרים לפינת שערו של יוסי שקל, שהדף לקרן.

דקה 19: שוקי נגר ברים כדור מאגף שמאל, שקל יצא גרוע, שלומי אדרי הקדימו, אך נגח החוצה.

דקה 22: התקפה מצוינת של הרצליה. בוקסנבוים מסר עקב לארייטה, שבנגיעה אחת השאיר את פפי קימוטו לבד מול השוער, אבל עודה הדף לקרן.

דקה 25: איבון ארייטה ראה את עודה עומד מחוץ לשער, הגביה מעליו, אבל הח ר"ג ניצלה על ידי משקוף שערה.

דקה 35: גול! מהרן ראדי הרים כדור קרן ויה יה פטי הבלם האחורי, נגח משמונה מטרים פנימה, וקבע 0:1 לזכות מכבי הרצליה.

דקה 43: גול! כדור חופשי לזכות הכח עמידר ר"ג 25 מטרים משערה של הרצליה. יוסי רוזן הגביה, מור גולן הגיע לכדור ובעט שטוח פנימה כדי להשוות ל-1:1.

דקה 90: גול! שוקי נגר הרים כדור מצד שמאל ואיתי סלע, חופשי במרכז הרחבה, נגח 6 דקות בתוך תוספת הזמן פנימה שער ניצחון דרמטי, קבע 1:2 ושלח את הכח לחגוג את ניצחונה השני העונה.

מלמיליאן: "שלוש הנקודות החזירו אותנו לליגה" (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

שחקני הרצליה היו המומים ונותרו על כר הדשא עוד דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום של השופט משה בוחבוט. בסיום המשחק אוהדי הרצליה הזועמים קיללו את פטי קימוטו. השחקן התפרץ כלפיהם, והדברים הגיעו כמעט לכדי עימות פיזי.

המאמן המאושר של הכח עמידר ר"ג, אורי מלמיליאן, אמר בסיום: "כשמאמן מכניס שחקן מחליף, לא לזה הוא מצפה. זה ניצחון מתוק ואני מקווה ומאמין ששלוש הנקודות האלה החזירו אותנו לליגה. אנו נצטרך להתחזק בשחקן או שניים. אני הרבה שנים בכדורגל, שמנצחים הכל טוב, אבל היו משחקים לאחרונה שבהם שיחקנו טוב ולא לקחנו את הנקודות. התפרץ אצלנו כל התסכול של השבועות האחרונים".

איתי סלע, כובש שער הניצחון לזכות הכח ר"ג: "אני לא זוכר מה קרה בגול, כולם קפצו עלי". לגבי השער עצמו, אמר השחקן: "עשיתי תרגיל כאילו אני בנבדל, חזרתי ממנו, זה בלבל את הגנת הרצליה וכך נגחתי חופשי. אני מקווה שהחזרתי לאורי על דקות המשחק שקיבלתי. כבר קיבלתי טלפונים שהרסתי את הטוטו". מחר (ראשון) אמור להתחיל מו"מ עם חלוץ שנחת בארץ בסוף השבוע.

במהלך המשחק באו אנשי הספסל של הרצליה לא פעם בטענות לשופט המשחק משה בוחבוט, אך בסיומו היו עסוקים בלבוא בטענות כלפי עצמם. מיד עם ספיגת השער וסיום המשחק, התווכחו שחקני ההגנה של הרצליה ביניהם, לגבי האחריות לשער. מאמנה של מכבי הרצליה, פרדי דוד, לא הסתיר את אכזבתו: "יום רע מאוד של כל השחקנים. העיתוי של ההפסד הוא לא נכון מבחינתנו, כי הפסדנו לקבוצה שמתמודדת איתנו בתחתית הליגה. לא ציפיתי שנפסיד בצורה כזו, אבל דברים כאלה קורים. אנו בסה"כ נקודה מהכח, נרדוף אחריהם, וזה לא כזה נורא. כבר היינו אחרונים בטבלה והצלחנו לעלות מעל הקו האדום".

בעקבות התצוגה הרעה והעובדה שהקבוצה ירדה שוב אל מתחת הקו האדום, בהרצליה שוקלים להתחזק ביותר משחקן אחד, מה שאומר שארייטה או קימוטו עשויים לשלם את המחיר. לא מן הנמנע, ששאול סמדג'ה יחזור בשבוע הבא לשער, כחלק מהשינויים שצפויים בעקבות ההפסד, מה גם שהיריבה בשבוע בא, היא בית"ר ירושלים ודוד עשוי לבחור בשוער עם ניסיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully