וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק, חבל שזה משחק ראווה

13.1.2007 / 11:06

אנדי רודיק ניצח את רוג'ר פדרר אחרי שלוש שנים, אבל הטורניר לא רשמי. בלייק גבר על מויה בגמר סידני, פרר על רוברדו באוקלנד

מזל טוב אנדי רודיק. האמריקאי גבר היום (שבת) 2:6, 6:3, 3:6 על רוג'ר פדרר בטורניר קויונג, והשיג את ניצחונו הראשון על השוויצרי מאוגוסט 2003.

רודיק, שגם בסיום העונה הקודמת הראה ניצוצות של טניס מעולה תחת אימונו של ג'ימי קונורס, יגיע עם ביטחון גדול לאליפות אוסטרליה, למרות שמדובר בסך הכל בטורניר ראווה.

"כדי להתלהב מניצחון על פדרר, צריך לעשות את זה באירוע חשוב יותר", אמר רודיק, "אבל זה נחמד להתכונן ככה לאוסטרליה".עד למשחק הזה המאזן בין השניים היה 1:12 לפדרר, כולל שמונה ניצחונות רצופים.

אבל אל לשוויצרי לדאוג. גם בשנה שעברה הוא הפסיד לפני אוסטרליה, ואז לקח את התואר במלבורן. "אנדי שיחק טוב", הודה פדרר, "אבל אני מרגיש מוכן לקראת האליפות".

לראשונה: אין מדורגת אמריקאית באוסטרליה

* גם ג'יימס בלייק ממשיך בכושר המצוין שלו, אחרי שגבר בגמר טורניר סידני על הספרדי קרלוס מויה 3:6, 7:5, 1:6 וזכה בתואר השישי שלו ב-12 החודשים האחרונים. בלייק, הרביעי בעולם, שלקח את התואר גם בשנה שעברה, גרף גם סכום של 68 אלף דולר, ואף זכה ביתרון פסיכולוגי לקראת אוסטרליה, שם יפגוש בסיבוב הראשון את אותו מויה.

* דויד פרר מגיע גם הוא חם למלבורן, אחרי שגבר בגמר טורניר הייניקן שבאוקלנד על בן ארצו טומי רוברדו 4:6, 2:6. המשחק, שהופסק בגלל הגשם, היה הגמר הראשון של השניים על משטח שאינו חימר. זהו תואר ה-ATP השלישי של פרר בקריירה.

* לראשונה בהיסטוריה של אליפות אוסטרליה הפתוחה, אין אף טניסאית אמריקאית מדורגת בהגרלה. לאחר פרישתן של ונוס וויליאמס (הפצועה) ושל לינדזי דאוונפורט, האמריקאית המדורגת הכי גבוהה היא מגאן שונסי, 39 בעולם. "זה לא יקרה יותר", הבטיחה סרינה וויליאמס, שטוענת שהיא עומדת לעשות קאמבק לצמרת הטניס, "אני לוקחת עליי את האחריות לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully