וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונדון חגגו את יום ישראל

13.1.2007 / 20:52

בניון כבש צמד ענק בתיקו 3:3 של ווסטהאם עם פולהאם. בן סהר שותף בניצחון של צ'לסי 0:4 על וויגאן. ניצחון גם ליונייטד. טוטנהאם-ניוקאסל 3:2

אין ספק שמבחינתם של האנגלים, הסיפור המרכזי של המחזור ה-23 הוא הסטטוס קוו שנשמר בצמרת. מנצ'סטר יונייטד ניצחה את אסטון וילה 1:3. צ'לסי ניצחה את וויגאן 0:4 וליברפול ניצחה בווטפורד 0:3. כמה שעות לאחר מכן, גם ארסנל הצטרפה לרשימת המנצחות עם 0:2 בבלקבורן.

מבחינתנו, המחזור ה-23 הביא איתו שני סיפורים מרכזיים. יוסי בניון כבש צמד וכמעט הוביל את ווסטהאם לניצחון על פולהאם, שהישוותה בסופו של דבר ל-3:3. אלה היו שני השערים הראשונים העונה של בניון, רק חבל שהמועדון הלונדוני השיג נקודה אחת בלבד ופיספס הזדמנות לצמק את הפער מוויגאן לנקודה אחת. בקצה השני של העיר, רשם לו ילד בן פחות מ-18 היסטוריה, כשזכה לקרדיט מז'וזה מוריניו במשחק רשמי בפרמיירליג, ונכנס כמחליף בדקה ה-83 בסטמפורד ברידג'. בן סהר רשם את 7 הדקות הראשונות שלו במדי צ'לסי בניצחון 0:4 על וויגאן ונראה שמכאן אנחנו עומדים בפני דרך ארוכה והלוואי שתהיה גם מרשימה ביותר.

שני ישראלים נוספים, טל בן חיים ועידן טל, פתחו בהרכב של בולטון, שסיימה בתיקו 0:0 מאכזב בבית מול מנצ'סטר סיטי.

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:3

קבוצתו של מרטין אוניל לא ניצחה את השדים האדומים בליגה כבר 22 שנים וגם הערב הייתה רחוקה מלעשות את זה.

החגיגה של היונייטד החלה כבר בדקה ה-11 כשג'י סונג פארק ניצל טעות חמורה בהגנה של הווילה כדי לכבוש את הראשון. שתי דקות בלבד עברו להן ואז הגיע תורו של מייקל קאריק, שזכה לבישול מהקוריאני, התקדם לכיוון השער ובעט לפינה הרחוקה כדי לכבוש את השני. בדקה ה-35, אותו קאריק בישל נהדר לכריסטיאנו רונאלדו, שנגח פנימה וקבע 0:3. בדקה ה-51, גבריאל אגבונלאור צימק ל-3:1.

צ'לסי - וויגאן 0:4

האלופה קיוותה שזה יהיה משחק הקאמבק של ג'ון טרי, אבל הקפטן עדיין לא החלים מהפציעה ומי שהמשיך לקבל במקומו את הקרדיט בהרכב היה מייקל אסיין. בן סהר שלנו, נכלל לראשונה בסגל של המיליונרים בליגה, בה הם לא הפסידו 12 משחקים ברציפות.

שער היתרון של צ'לסי הגיע בדקה ה-13. פרנק למפארד בעט כדור חופשי משמאל, שוערה של וויגאן כריס קירקלנד לא הספיק אפילו לזוז לפני שהכדור ננעץ בחיבורים. מלבד השער הזה, לא היו יותר מדי הזדמנויות לשני הצדדים במחצית הראשונה, שהייתה מאכזבת אריאן רובן ההולנדי הוסיף טעם מתוק למשחקה של צ'לסי עם שער ממרכז הרחבה שקבע 0:2 בדקה ה-62. בדקה ה-70 אותו רובן שלח כדור רוחב למרכז הרחבה וכריס קירקלנד מוויגאן כבש שער עצמי, שהיה השלישי של המיליונרים. בדקה ה-83 בן סהר רשם היסטוריה ישראלית נוספת כשנכנס כמחליף במקומו של אריאן רובן ורשם את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג. מי שסיפק את הקינוח של המשחק הזה היה דידייה דרוגבה, שהשתלט על מסירת רוחב של ג'ון מיקל ונגח בדקה ה-90 את הרביעי.

ווטפורד - ליברפול 3:0

האדומים של בניטז התאוששו מהשבוע הקשה עם ניצחון גדול על ווטפורד, האחרונה בטבלה. אחרי שהוכו פעמיים על ידי ארסנל בשבוע שעבר, ובנוסף איבדו גם את לואיס גארסיה שסיים את העונה בתבוסה המשפילה (6:3) לתותחנים ברבע גמר גביע הליגה, השכילו חניכיו של רפא בניטז לשמור על רשת נקייה וחשוב יותר לכבוש 3 שערים. קרייג בלאמי (34), וצמד של פיטר קראוץ'(40, 48) קבעו 0:3 לליברפול וקבעו יתד במקום השלישי בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ווסטהאם - פולהאם 3:3

אלן קרבישלי פתח בין השאר עם הרכש החדש לואיס בואה מורטה, אבל ראה את האורחים עולים ליתרון בדקה ה-16, כשתומאס רזינסקי המשיך נגיחה של הלגוסון לתוך השער. 12 דקות מאוחר יותר הגיע שער השיוויון של הפטישים. מכיוונו של בובי זאמורה. אותו זאמורה שלח מסירה ליוסי בניון בנגיעה הראשונה בכדור במחצית השניה והישראלי הפתיע את שוערה של פולהאם בבעיטה בשמאל מ-20 מטרים שהפתיעה את השוער והלכה מעליו, 1:2 לווסטהאם. בדקה ה-59 פולהאם הישוותה ל-2:2 מנגיחה של בריאן מקברייד.

ארבע דקות מאוחר יותר, יוסי בניון השלים צמד, ולמי שלא זוכר מתי הוא הבקיע יש סיבה טובה. אלו הם שני השערים הראשונים של בניון העונה בפרמיירליג. הפעם הוא פרץ מצד שמאל לתוך הרחבה, ניצל טעות של ההגנה שהשאירה אותו מול השוער, אותו הוא עקף בקלילות, ואז השחיל את הכדור (שוב בשמאל) בין לסטובקה למגן שהתמקם על הקו.

בדקה ה-76 ווסטהאם נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של בובי זאמורה. היא הצליחה לשמור על שער נקי במשך 14 דקות אלא שבדקה ה-90, האורחים הישוו משער של פיליפה קריסטנוואל.

בלקבורן - ארסנל 2:0

התותחנים עלו ליחס שערים של 4:15 בארבעת המשחקים האחרונים שלהם ושמרו על המקום הרביעי. בדקה ה-37 תיירי הנרי שלח כדור לקאלו טורה, שנגח פנימה את הראשון לארסנל. אותו הנרי החליף בדקה ה-71 דאבל פס עם ססק פברגאס והכניע את פרידל בבעיטה מסובבת מ-18 מטר. ג'ילברטו הורחק כבר בדקה ה-13, אבל זה לא ממש הפריע לקבוצה של ונגר להשיג עוד 3 נקודות.

צ'רלטון - מידלסברו 3:1


המארחים ממשיכים להסתבך בתחתית. ג'ימי פלויד הייסלבנק העלה את צ'רלטון ליתרון בדקה ה-27 מול קבוצתו לשעבר, אבל לקראת סיום המחצית הראשונה קטרמול הישווה ל-1:1. במחצית השניה בורו העבירה הילוך וזהה תחיל בשער של חוליו ארקה ממרכז הרחבה, שקבע מהפך. בדקה ה-68, איגביני יעקובו הפציץ מ-25 מטרים וקבע 1:3 למידלסבורו.


שפילד יונייטד - פורטסמות 1:1


הקבוצה של אברהם גרנט קיוותה להשיג עוד שלוש נקודות יקרות כדי להתברג בצמרת, אבל הסתבכה מול המארחים, שמדגדגים את הקו האדום והרוויחו אוויר לנשימה. בדקה ה-22, סטיבן קווין הכניע את דייויד ג'יימס בבעיטה חופשית מ-25 מטר. גארי אוניל הישווה לפומפי בבעיטה ממרכז הרחבה בדקה ה-81.

בולטון - מנצ'סטר סיטי 0:0


טל בן חיים ועידן טל פתחו בהרכב של הוונדררס, שפינטזו על המקום הרביעי בסיום המחזור הזה. עידן טל הוחלף על ידי טיימוריאן בדקה ה-66. זה לא ממש עזר לבולטון והמשחק הסתיים ללא שערים.

אברטון - רדינג 1:1

שני משחקים נוספים מהמחזור ה-23 בפרמייר ליג נערכו הערב (ראשון).

אברטון - רדינג 1:1

שער עצמי של יוליאון לסקוט מאברטון בדקה ה-27 כמעט והעניק לרדינג המפתיעה שלוש נקודות נוספות, ואת המקום ה-7. אבל רק כמעט, עד שאנדרו ג'ונסון (81) השווה את התוצאה ועשה צדק, מאחר ואברטון שלטה במשחק והגיע לה לפחות נקודה.

טוטנהאם - ניוקאסל 3:2

ניוקאסל הדהימו את התרנגולים בווייט הארט ליין, כשעשו מהפך תוך שתי דקות כדי לגנוב ניצחון מתוק. ג'רמיין דפו העלה את טוטנהאם ליתרון ראשון בדקה ה-14, פול האנטינגטון השווה שתי דקות מאוחר יותר, ודמיטר ברבאטוב קבע 1:2 בדקה ה-54. אבל אז הגיעו אובפמי מרטינס (72) וניקי באט (74), השלימו מהפך, והעלו את ניוקאסל ארבעה מקומות במעלה הפרמיירליג. טוטנהאם ממשיכה להתרחק מגביע אופ"א.

ריינג'רס - דנדי יונייטד 0:5

בליגה הסקוטית, יריבתה של הפועל ת"א בגביע אופ"א גלזגו ריינג'רס הביסה את דנדי יונייטד 0:5 ושמרה על מקומה השני. כבשו לריינג'רס: צ'רלי אדם (23), כריס בורק (36), כריס בויד (58, 68) ובארי פרגוסון (88), שכזכור נזרק על ידי פול לה גוון אבל זוכה לעדנה מחודשת תחת המאמן החדש-ישן וולטר סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully