וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: כל השחקנים כשירים לחיפה

לי בוץ

13.1.2007 / 12:45

יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה, שהתקשו לסיים אימון השבוע, בריאים ויוכלו לשחק בעיר הכרמל. אפילו לוסיאנו דה ברונו כשיר

שביעות רצון שררה הבוקר (שישי) בהפועל ת"א לאחר שכל שחקני הסגל, פרט לטל חן שקרע את שריר המפשעה וייעדר לפחות שבועיים, נטלו חלק באימון. יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה, שנפצעו במהלך השבוע ולא הצליחו לסיים אימון בשלושת הימים האחרונים, ערכו אימון מלא והם צפויים להיות כשירים למשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר ביום ראשון.

כמותם, גם תומר חליבה, שסבל במהלך השבוע מגב תפוס, ערך אימון מלא והוא יכלל בסגל למשחק. לוסיאנו דה ברונו ממשיך להגביר את קצב האימונים ואתמול התברר כי מבחינה בריאותית הוא יוכל לשחק בקרית אליעזר. עם זאת, הצוות המקצועי טרם החליט אם להכלילו בסגל.

גם באימון הבוקר, בדומה למהלך השבוע, לא תירגל המאמן יצחק שום את ההרכב הפותח, אך נראה כי ההתלבטות היחידה של המאמן היא בין גילי ורמוט לאיבזיטו אוגבונה. ורמוט, שכבר הפך לאחד השחקנים הקבועים בהרכב של שום, חלה בשבוע שעבר ונעדר מהמשחק מול מכבי הרצליה, אז החליף אותו אוגבונה שכבש את שני השערים היחידים במשחק ויצר למאמן כאב ראש לא קטן.

למרכז ההגנה יחזור חאבייר פאאס, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים מאחר ושהה בחופשת מולדת בארגנטינה. פאאס ישחק לצידו של יוסי ביטון, שהחליף את הארגנטינאי מול הכח עמידר ר"ג ומכבי הרצליה, ובחיפה ימלא את מקומו של חן.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, יוסי ביטון, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, סלים טועמה, ברוך דגו, גילי ורמוט (איבזיטו אוגבונה), אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully