וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מחפשת ניצחון

לי בוץ

11.1.2007 / 14:39

הצהובים לא הפסידו במשך עשרה משחקים, אבל גם לא ניצחו בארבעה האחרונים. ליאור ז'אן ומשה מישאלוב בספק למשחק

מכבי ת"א ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה החשוב מול מכבי פ"ת (שבת, 17:20) בבלומפילד. הצהובים מקווים לסיים את רצף תוצאות התיקו שפקד אותם בארבעת השבועות האחרונים ומאמינים כי דווקא הקבוצה של הלוזונים תאיר להם פנים ותפתח את רצף הנצחונות הבא של הקבוצה.

הערב (חמישי) ערכה מכבי אימון בסגל מלא, למעט גיא שמיר הפצוע, לראשונה השבוע. יובל שפונגין ורועי דיין, שחזרו משליחות בנבחרת הצעירה, נטלו חלק באימון, כמו גם מושיקו מישאלוב וליאור ז'אן, שהחלימו ממחלת השפעת וערכו אימון מלא. מישאלוב צפוי לעלות בהרכב הראשון בשבת בעוד שז'אן עשוי לקבל מנוחה ולפתוח על הספסל.

מי שאמור להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב הראשון הוא שירן ייני הצעיר, שלא הרשים במחזור הקודם נגד אשדוד (2:2). אוהדי הקבוצה התקשרו הערב לייני וחיזקו אותו לאור הביקורות הרבות שספג לאחר המשחק בשבוע שעבר, אז עשה טעות שהובילה לפנדל לחובת הצהובים. יוסי שבחון יקבל פעם נוספת את חולצת ההרכב בשבת, כשגם ג'ובאני רוסו חוזר ל-11 הפותחים של אלי כהן, לאחר שסופסל בשבוע שעבר. מי שיירד לספסל, אם או בלי קשר לאירועי השבוע האחרון, הוא החלוץ משה ביטון, בעוד שמיליאן מרדקוביץ' יפתח לבד בחוד.

באימון הערב, שהיה סגרו לתקשורת, צפה הבעלים לוני הרציקוביץ'. לפני האימון צפו השחקנים בקטעים ממשחקה של הקבוצה מול אשדוד, והמאמן דרש מהם להיות פחות נאיביים במשחק הקרוב. בסיום האימון יצאו השחקנים כמיטב המסורת למסעדתו של אבי נמני, כמדי שבוע בעשרת המחזורים האחרונים.

שני החלוצים הנבחנים בקבוצה, בן הולינגסוורת' ואונוקו אונייקה, לא הרשימו בשני האימונים האחרונים וכרגע נראה כי הנטייה של המאמן, אלי כהן, היא לשחררם. בתוך כך, בשבוע הבא צפויה להתקיים פגישה נוספת בין עו"ד שחר בן עמי, המייצג את לירן כהן, לבין ראשי מכבי ת"א בנוגע לעתידו של הקשר בקרית שלום.

כזכור, במהלך השבוע התקיימה פגישה דומה בה לא הגיעו הצדדים להסכמות לגבי השחקן, שכן מכבי דורשת כי הוא יחתום על חוזה חדש לשנתיים וחצי במועדון ויושאל עד לסיום העונה, בעוד שנציגו של כהן מעוניין שהשחקן יושאל במחיר סביר מבלי להאריך את חוזהו ואז יהפוך לשחקן חופשי. עם זאת, כהן מוכן לקבל את ההצעה של מכבי בתנאי שהוא ישאר בקרית שלום גם השנה ויחזור מיידית לסגל.

"לירן יחתום על חוזה חדש אר ורק אם יובטח לו מקום במכבי גם השנה", הסביר מקורב לשחקן לוואלה! ספורט. "אם הם רוצים להשאיל אותו בכל מקרה, עדיף לו כבר להיות שחקן חופשי בתום העונה". למרות זאת, במכבי מעדיפים כרגע את הכסף שיקבלו עבור השאלתו של הקשר על מנת שיוכלו להתחזק בחלון ההעברות. כמו כן, בקבוצה סבורים כי אין להם צורך בשירותיו של כהן בעונה הנוכחית מאחר ויש כבר שחקנים המשחקים על המשבצת שלו.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, אבי נמני, מושיקו מישאלוב, שירן ייני, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, מיליאן מרדקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully