וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס והסמים האסורים שוב נפגשים

12.1.2007 / 14:00

בעקבות חשיפה נוספת על שימוש בסמים אסורים, החובט צוטט כמי שמאשים את חברו לסן פרנסיסקו, מארק סוויני. אחר כך התנצל והכחיש

עוד סקנדל בכיכובו של בארי בונדס. הסלאגר שמאיים לנתץ את שיא ההומראנס של האנק ארון הואשם בעבר בשימוש בסמים אסורים, מה ששם כוכבית גדולה על כל הקריירה שלו.

כעת נחשף שבעונה האחרונה נמצאו תוצאות חיוביות בבדיקת אמפטימינים ("ספידים") אצל השחקן. אמפטמינים לא היו אסורים עד לעונה הנוכחית ב-MLB, ובונדס לא הכחיש שאכן השתמש. אלא שהיה לו תירוץ, כך לפי מקורבים: הוא טוען לכאורה כי לקח את חומר שכלל את הסמים מתאו של חברו לסן פרנסיסקו ג'איינטס, מארק סוויני.

התירוץ של בונדס נשמע קלוש ועורר סערה בארה"ב, גם בשל העובדה שלא הכחיש את השימוש וגם בגלל ההאשמה של חבר לקבוצה. בלוגרים וכותבים רבים קראו לו "שחצן" ו-"חצוף". בונדס עצמו מיהר להוציא הודעה רשמית שמנקה את סוויני: "לא לקחתי שום דבר מהלוקר שלו. הוא לא נתן לי כלום, הוא חבר טוב שלי, ותוציאו אותו מהתמונה. אני מכחיש שאמרתי כל דבר שנוגע למעורבות שלו בעניין".

את דבר השימוש עצמו לא הכחיש בונדס, והקומישינר, באד זליג, הסביר וניסה לכבות את השריפה: "אמפטימינים היו בתמונה במשך שבעה או שמונה עשורים. השנה שינינו לראשונה את היחס כלפיהם בעקבות עצות הרופאים". בונדס עלול בכל זאת להסתבך במגעים עם הג'איינטס, שהגיעו עמו לסיכום עקרוני על חוזה לעונה אחת בן 16 מיליון דולר. מכיוון שהחוזה טרם נחתם, לג'איינטס יש אפשרות לסגת ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully