וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויה ובלייק בגמר סידני

12.1.2007 / 10:52

הספרדי ניצח את רישאר גאסקה הצרפתי, האמריקאי דילג למשחק על התואר אחרי פרישת מלצר. קלייסטרס זכתה אצל הנשים

קרלוס מויה וג'יימס בלייק ייפגשו בגמר טורניר הטניס בסידני (על סך פרסים של 1.2 מיליון דולר). הספרדי ניצח 3:6, 6:4, 2:6 את רישאר גאסקה הצרפתי במשחק שנערך תחת חום כבד. בלייק, אלוף השנה שעברה, טיפס לגמר מבלי לשחק אחרי שיריבו בחצי הגמר, יורגן מלצר, פרש בגלל קלקול קיבה. האוסטרי הוא הטניסאי השביעי השבוע שפורש מהטורניר בסידני בגלל בעיות בריאות שונות. לטענתו הוא אכל סושי מקולקל.

בינתיים נקנס ניקולאי דוידנקו הרוסי ב-10,000 דולר על ידי ועדת משמעת של ה-ATP אחרי שאמר שאף אחד לא שם על הטורניר בסידני. בלייק, שנעלב, הצדיק את העונש שקיבל הרוסי והוסיף: "אני מתייחס לטורניר הזה כמו לכל טורניר אחר כולל גרנד סלאם. רוז'ה פדרר ולייטון יואיט, טניסאים גדולים, זכו פה ולקחו את הטורניר הזה ברצינות. אני מסכים ב-100 אחוזים עם הקנס שדוידנקו קיבל".

קלייטסרס זכתה בטורניר הנשים

קים קלייסטרס זכתה בטורניר סידני לנשים, אחרי שבגמר ניצחה ילנה ינקוביץ' הסרבית 6:4, 6:7, 4:6. הבלגית, שבדרכה לתואר חלפה על פני שחר פאר, ניצלה מנקודת משחק לחובתה, כשינקוביץ' כבר הוליכה 0:1 במערכות ו-4:5 בסט השני. זו הזכייה השנייה שלה בטורניר ההכנה לאליפות אוסטרליה הפתוחה, אחרי שהניפה את הגביע ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully